اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی کرمان خبر داد

تدارک 500 برنامه از 9 تا 15 خرداد در کرمان

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان گفت: آیین ویژه 14 خرداد در حسینیه ثارالله و آیین گرامیداشت 15 خرداد در مسجد امام خمینی (ره) شهر کرمان برگزار و تدارک 500 برنامه از 9 تا 15 خرداد در استان کرمان پیش‌بینی شده است.

تدارک 500 برنامه از 9 تا 15 خرداد در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی پیش از ظهر امروز در نشست خبری ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد اظهار داشت: امام خمینی (ره) اسوه و الگوی همه خوبی‌ها و ارزش‌‌ها در ابعاد مختلف برای جهان بشریت است.

وی بیان داشت: گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) تجلیل و تکریم صرف نیست، بلکه به عنوان یک وظیفه باید مجاهدت‌های ایشان که احیاگر دین پس از ائمه اطهار (ع) هستند، بیان شود.

صدفی افزود: امروز بشریت نیازمند اندیشه‌های امام راحل در ابعاد مختلف است و باید تبیین اندیشه‌های این مرد بزرگ را در خارج از جغرافیای ایران مد‌نظر داشت.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی نتیجه نهضت و فریاد استکبارستیزی امام راحل است، تصریح کرد: توجه به شعار سال با بهره‌گیری از دیدگاه‌های امام خمینی (ره) در این زمینه به ویژه در زمینه حضور مردم در انتخابات مورد تاکید قرار گیرد.

مسئول ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در کرمان با اشاره به اهمیت گرامیداشت سالروز قیام 15 خرداد گفت: این رویداد در جلوگیری از به انحراف بردن مسیر اسلام توسط ضد‌انقلاب‌ها نقش مهمی داشت.

صدفی ابراز داشت: قیام 15 خرداد سال 42 در حقیقت مبدا و منشا انقلاب اسلامی ایران بود و در اهمیت آن روز امام خمینی (ره) به عنوان عاشورای دوم و روز بزرگداشت ارزش‌های انسانی طی تاریخ نام برده‌اند.

وی با اشاره به تقارن ایام 15 خرداد با آغاز ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و تأکید بر ضرورت تبیین جایگاه ولایت در جامعه ابراز داشت: به زعم کسانی که می‌پنداشتند با رحلت امام خمینی (ره) نوعی خلأ در مدیرت و رهبری نظام پیش می‌آید، اما نه تنها این اتفاق نیفتاد که امام خامنه‌ای مانند یک سکان‌دار کشتی انقلاب را در مسیر خود هدایت می‌کنند.

وی با اشاره به پیش‌بینی برنامه‌های مختلف این ایام توسط کانون‌های مساجد، پایگاه‌های بسیج، هیئت‌های مذهبی و ... استفاده از این مناسبت‌ها را برای تشویق و ترغیب مردم برای حضور در انتخابات مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: البته نباید از این مراسم استفاده جناحی و باندی و گروهی شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان مهم‌ترین برنامه‌های این ایام را برگزاری آیین ویژه 14 خرداد در حسینیه ثارالله کرمان، آیین گرامیداشت 15 خرداد در مسجد امام خمینی (ره) شهر کرمان و تدارک 500 برنامه از 9 تا 15 خرداد ماه در سطح استان عنوان کرد.

صدفی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی، کتابخوانی، تهیه و چاپ سه کتابچه در زمینه اندیشه‌های امام راحل، اعزام 8 هزار نفر به حرم مطهر امام خمینی (ره) به صورت سازمان یافته از دیگر برنامه‌های ستاد بزرگداشت ارتحال امام در کرمان است.

انتهای پیام/80017/غ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول