اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئولان دستگاه‌های فرهنگی خبر دادند

کهگیلویه و بویراحمد آماده برگزاری باشکوه پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد

در جلسه ستاد پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد در کهگیلویه و بویراحمد همه مسئولان از آمادگی برای برگزاری این مراسم خبر دادند.

کهگیلویه و بویراحمد آماده برگزاری باشکوه پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز جلسه ستاد پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد در کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضای کمیته‌ها و به ریاست معاون سیاسی استاندار در سالن شماره دو استانداری این استان برگزار شد.

در این نشست دو ساعته اعضا به بیان پیشنهادات خود در راستای اجرایی شدن هرچه بهتر برنامه‌های پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد پرداختند.

فرماندار بویراحمد ضمن تشکر و حضور کلیه اعضای کمیته‌ها و اهتمام ویژه آن‌ها در اجرایی کردن برنامه‌ها 15 خرداد اظهار کرد: با توجه به اینکه برنامه‌های ساماندهی شده در 15 خرداد قابل اجرا هستند با این وجود آماده کردن فضای شهر در راستای برنامه‌های این روز به یادماندنی بسیار مهم و ضروری است و باید کمیته‌ای به همین منظور تشکیل و خدمات شهری مربوط به این ایام‌الله را انجام دهد.

موسوی‌متین نیز گفت: از برنامه‌های مهم تبلیغات اسلامی استان در 15 خرداد و به مناسبت شهادت حضرت موسی کاظم (ع) حرکات دسته جمعی و سینه‌زنی از برنامه‌های مهم در این روز است که توجه‌ای ویژه به این امر شده است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: امسال همچون سال‌های گذشته بهترین برنامه‌ها و حرکات دسته جمعی هیئت‌های مذهبی را در دستور کار داریم که محل تجمع هیئت‌های مذهبی در مسجد جامع و با مداحی و سخنرانی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه قیام 15 خرداد و رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به نوعی با هم تداخل و تقارن پیدا کرده است و ممکن است برخی هیئت‌های مذهبی در مراسم ارتحال حضرت امام شرکت کنند، گفت: حضور مسئولان و کارکنان اجرایی دولت در اجرای هرچه باشکوه حرکات دسته جمعی و هیئت‌های مذهبی در 15 خرداد می‌تواند موثر واقع شود.

نقش صدا و سیما در انعکاس پوشش خبری 15 خرداد/آمادگی کامل صدا و سیمای استان

محمد باقر شریفی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نقش صدا و سیما در پوشش خبری و میزان تاثیر پذیری آن در جامعه را مهم خواند و گفت: آنچه که می‌تواند تاثیری موثر بر برنامه‌های قیام 15 خرداد داشته باشد انعکاس کامل اخبار و برنامه‌های این ایام‌الله از صدا و سیمای استانی است.

نماینده صدا و سیمای این استان نیز با تاکید بر اینکه برنامه‌های مختلفی هم در بخش صدا (رادیو) هم در بخش سیما (تلویزیون) برنامه‌های مختلف و متفاوتی به صورت ویژه به قیام 15 خرداد اختصاص داده شده است.

این مسئول با بیان اینکه سخنرانی‌های این ایام باید به گونه‌ای مشخص و ساماندهی شوند که ضمن بی‌طرفی سخنرانان هیچ گونه شائبه‌ای در خصوص انتخابات ریاست جمهوری ایجاد نشود، گفت: صدا و سیمای استان آمادگی کامل به منظور برگزاری و انعکاس خبری برنامه‌های مختلف در این ایام‌الله را دارد.

انتهای پیام/82011/خ300330/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول