اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان عنوان کرد

قیام 15 خرداد فرصتی برای بازخوانی اندیشه‌های امام (ره)

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان قیام 15 خرداد را فرصت مناسبی برای بازخوانی اندیشه‌های امام (ره) دانست.

قیام 15 خرداد فرصتی برای بازخوانی اندیشه‌های امام (ره)

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت در آستانه بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و پنجاهمین سال قیام خونین 15 خرداد، اظهار کرد: سخن گفتن درباره شخصیت امام خمینی (ره) کاری سخت و سنگین است.

وی افزود: امام (ره) شخصیت جامعی که وقتی به وجودش نگاه می‌کنیم اعتماد به خداوند در لحظه لحظه‌های زندگی او مشهود است.

این مسئول افزود: امام (ره) با دست‌های خالی اما با اعتماد به پروردگار توانست با دشمن تا بن دندان مسلح پیروز شود و همراهی مردم با این مرجع دینی موجب شد که عشق و اشتیاق به رهبر حکیم، فرزانه و معمار انقلاب اسلامی افزوده شود.

وی با بیان اینکه امام (ره) شخصیتی بود که به معنای واقع از هیچ کس جز پروردگار ترس نداشت، تصریح کرد: امام (ره) به راحتی گفت آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و به حرف خود نیز کاملاً معتقد بود.

اشجری با اشاره به اینکه امام (ره) کسی بود که به ما آموخت سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست، اذعان کرد: ایشان توانستند هشت سال دفاع مقدس را با تدبیری نیکو به سرانجام برسانند و پیروزی نهایی ملت رشید با رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی کسب شود.

وی، ایام ارتحال امام (ره) و قیام 15 خرداد را فرصت مناسبی برای بازخوانی آرا، نظرها و اندیشه‌های امام راحل دانست.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از تشکیل ستاد به مناسبت ایام ارتحال امام (ره) خبر داد و گفت: هرساله به همین مناسبت ستادی در استان شکل می‌گیرد که مسئولیت آن با شخص استاندار است.

وی اضافه کرد: مسئولیت دو کمیته مراسم و تبلیغات به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی واگذار شده که شورا بر اساس همین وظیفه سعی می‌کند فضای ارتحال امام (ره) را به طرف شخصیت شناسی ایشان سوق دهد.

اشجری با اشاره به فرا رسیدن یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، یادآور شد: باید از مراسم ارتحال امام (ره) به نحو مطلوب برای حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده کنیم.

وی متذکر شد: در ایام مذکور رهنمودهای امام خمینی (ره) درباره چگونگی افرادی که می‌خواهند برای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا انتخاب شوند نیز تبیین می‌شود در واقع شاخص‌ها را بیان می‌کنیم تا مردم بتوانند اصلح را انتخاب کنند.

انتهای پیام/84001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول