اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

برنامه‌های پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به تشریح برنامه‌های پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و گفت: برنامه‌های متفاوتی در این روز برگزار خواهد شد.

برنامه‌های پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز جلسه ستاد پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد در کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون سیاسی استاندار این استان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، فرماندار بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد رضایی در این نشست به تشریح عمده برنامه‌های ساماندهی شده در قیام 15 خرداد پرداخت و گفت: با توجه به اینکه در این روز شهادت حضرت موسوی کاظم (ع) است به همین مناسبت مراسم سینه‌زنی در روز قیام 15 خرداد از برنامه‌های مهم این روز است.

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، برگزاری مراسم در مساجد استان، برگزاری مسابقه فرهنگی، هماهنگی با ائمه جمعه و جماعات، ایراد سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، دیدار اعضای ستاد پنجاهمین سالگرد 15 خرداد با نماینده ولی‌فقیه، شب شعر و تبلیغات شهری از اهم برنامه‌های بزرگداشت قیام 15 خرداد در این استان است.

رضایی با تأکید بر اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ادبیات و گفتمان جدیدی را به جامعه عرضه کرده است، گفت: امام خمینی (ره) نیروهایی تربیت کردند که ادامه دهنده راه ایشان بودند و همواره در مقابل هرگونه ظلم و ستم ایستادگی می‌کنند.

این مسئول استانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را پدیده‌ای بزرگ بعد از ارتحال امام راحل عنوان کرد و گفت: رهبری نیروهایی که امام راحل تربیت کرده بود را باید در بخش‌های مختلف از آن‌ها استفاده کند و ملت ایران اسلامی نیز باید همواره نعمت رهبری و ولایت فقیه را قدردان باشند.

رضایی یادآور شد: بسیاری از افراد به دنبال ایجاد آشوب در سطح کشور هستند از این‌رو کسانی که دوستدار امام و رهبری هستند اجازه هیچ‌گونه کارشکنی در کشور به شخص و گروه خاصی را ندهند.

بیانات رهبری فصل‌الخطاب همه برنامه‌ها است

وی با پیش‌رو بودن سه انتخابات مهم در سطح کشور عنوان کرد: با توجه به حساسیت انتخابات پیش‌رو نباید اجازه سوء‌استفاده انتخاباتی در برنامه‌های پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد داده شود و از ظرفیت انتخابات برای خلق حماسه سیاسی استفاده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امیدواریم مردم زمان‌شناس با حضور در پای صندوق‌های رأی به وظیفه خود عمل کنند و در انتخاب فرد اصلح بیانات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار قرار دهیم چراکه بیانات معظم‌له فصل‌الخطاب همه موارد است.

انتهای پیام/82011/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول