اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیت امام راحل

نمایشگاه عکس «15 خرداد» در قم برپا می‌شود

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برپایی نمایشگاه عکس «15 خرداد» در بیت امام راحل خبر داد.

نمایشگاه عکس «15 خرداد» در قم برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حسین نیازمند از برگزاری نمایشگاه عکسی ویژه ایام 15 خرداد خبر داد و افزود: این نمایشگاه به مناسبت ایام رحلت حضرت امام خمینی(ره) و فرارسیدن پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد از 10 تا 17 خرداد در بیت امام خمینی(ره) واقع در خیابان معلم برپا می‌شود.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در این ایام، از چاپ و توزیع کتاب «سپیده‌ای که از افق ایمان بردمید» به مناسبت پنجاهمین سال قیام 15 خرداد خبر داد و اظهار داشت: این کتاب با رویکرد تحلیلی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تهیه شده و طی روزهای 14 و 15 خردادماه در قم توزیع خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز «کتاب‌نامه 15 خرداد» ویژه 50 سالگی این قیام را منتشر کرده است.

نیازمند با بیان اینکه چاپ کتاب «مبدأ نهضت» نیز به همین منظور صورت گرفته است گفت: مجموعه نمایشگاهی عصر امام خمینی(ره) نیز در روزهای نیمه خردادماه سال جاری در مراکز فرهنگی قم به نمایش در خواهد آمد.

وی با اشاره به توزیع کتاب و نرم‌افزار در این ایام، ادامه داد: توزیع نرم‌افزار چند رسانه‌ای خط امام با موضوع مروری بر سیره عبادی سیاسی بنیان‌گذار کبیر انقلاب، طراحی، چاپ و نصب بنر با موضوع 50 سالگی قیام 15 خرداد و رحلت امام راحل در سطح شهر و توزیع کتاب با موضوع امام خمینی(ره) در بین زائران از دیگر اقداماتی است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم نسبت به انجام آنها اقدام کرده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از ارسال پیام کوتاه با موضوع قیام 15 خرداد و رحلت امام برای هنرمندان استان قم خبر داد و افزود: درج مطالب کوتاه در سربرگ‌های اداری و پیگیری ساخت فیلم استانی 15 خرداد با هماهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/2258/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول