اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر دبیرخانه دائمی قیام 15 خرداد شهرستان ورامین:

تریبون 15 خرداد به کاندیداها داده نشود

دبیر دبیرخانه دائمی قیام 15 خرداد شهرستان ورامین ضمن تاکید بر پرهیز از استفاده انتخاباتی از مراسم و برنامه‌های 15 خرداد گفت: تریبون 15 خرداد به کاندیداها داده نشود.

تریبون 15 خرداد به کاندیداها داده نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر  پرهیز از استفاده انتخاباتی از مراسم و برنامه‌های 15 خرداد گفت: هر مراسمی که در مورد 15 خرداد در ادارات و یا خارج از ادارات برگزار می‌شود مدیر و مسئولی دارد.

دبیر دبیرخانه دائمی قیام 15 خرداد شهرستان ورامین تصریح کرد: این مدیر و مسئول باید پاسخگوی برنامه و مراسم خود باشد، نمی‌خواهیم مراسم 15 خرداد تبدیل به میتینگ انتخاباتی آقایان نامزدها شود.

این مسئول اظهار داشت: البته خوب است همه کاندیداها در مراسم حضور پیدا کنند، طرفدارانشان را هم بیاورند اما تریبون 15 خرداد به کاندیداها داده نشود.

وی ادامه داد: تریبون 15 خرداد متعلق به همه است و درست نیست گروه یا شخص خاصی از آن بهره برداری کند که اگر چنین شود خود مدیر مراسم یا رئیس اداره برگزارکننده باید پاسخگو باشد.

این گزارش حاکی است، سال جاری پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد سال 1342 می‌باشد و از این جهت اهمیت مضاعفی دارد. 

انتهای پیام/2462/ک10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول