اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سمینار تخصصی توسعه ایران

شهردار اردبیل، عنوان شهردار برتر ایران را کسب کرد

در اولین سمینار تخصصی توسعه ایران شهردار اردبیل به عنوان شهردار برتر کشور تجلیل شد.

شهردار اردبیل، عنوان شهردار برتر ایران را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری استان اردبیل، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری اردبیل محورهای این سمینار را عرصه‌های مختلف مدیریت شهری و شهرسازی، مدیریت بحران شهری و شهر الکترونیک عنوان کرد.

اکبر صمدی اظهار داشت: در این سمینار که در تاریخ 21 و 22 اردیبهشت ماه با حضور شهرداران، فرمانداران و شوراهای اسلامی شهر کشور در محل هتل المپیک تهران برگزار شد مدارک و مستندات ارائه شده از طرف شهرداری اردبیل و مجموعه فعالیت‌ها و اقدامات موفقیت‌آمیزی که در یک سال گذشته در زمینه‌های مختلف توسعه، عمران و آبادانی شهر، توسعه نظام برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، مدیریت بحران و شهرداری الکترونیک انجام شد و همچنین توان مدیریتی شخص شهردار در حوزه‌های خرد و کلان از نظر داوران حائز اهمیت و در انتخاب ایشان تأثیر‌گذار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: برای نخستین‌بار این سمینار با هدف معرفی و تقدیر از خدمات ارزشمند شهرداران، فرمانداران و شوراهای شهر کشور و همچنین ارتقای سطح دانش مدیران بر اساس استانداردهای روز دنیا در تهران برگزار شد که در آن اساتید برجسته دانشگاهی از جمله حکیم جوادی معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات و امینی حسینی معاون پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و رئیس پژوهشکده مدیریت و خطرپذیری بحران و همچنین پروفسور بوداغی و علی‌اکبر جلالی و ... حضور داشتند.

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری اردبیل یادآور شد: در این سمینار علی‌اکبر جلالی که پدر علم فناوری اطلاعات ایران شناخته شده است به ارائه مفاهیم و معرفی آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و کاربردی مطالب در زمینه مدیریت شهر الکترونیک برای مدیران شهری که وظیفه تحقق شهر الکترونیک را در شهرها بر عهده دارند پرداخت.

صمدی گفت: کامبد امینی حسینی نیز مطالبی در زمینه کاهش ریسک زلزله در مناطق شهری، چالش‌ها و راهکارها بیان کرد.

این مسئول عنوان کرد: دیگر اساتید برجسته و مجرب دانشگاه‌های کشور همچون سعید گیوه‌چی و مجتبی رفیعیان نیز در زمینه‌های مدیریت بحران شهری و برنامه‌ریزی طرح‌های توسعه شهری به ارائه مطالب پرداختند.

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری اردبیل بیان داشت: علاوه بر اقدامات مهم و اساسی صورت گرفته در حوزه‌های مختلف توسعه و عمران و خدمات شهری، تهیه و تدوین چشم‌انداز 20 ساله شهر و اولین برنامه راهبردی ـ استراتژیک شهرداری، سند تحول اداری، سیستم مدیریت کیفیت، نظام‌نامه‌های جامع آموزش و پژوهش و مطالعات شهری، طرح جامع شهرداری الکترونیک، طرح جامع حمل و نقل و ترافیک و ...، سیستم جامع و یکپارچه تحت وب شهرداری الکترونیک نیز برای اولین بار در بین مراکز استان‌های کشور در مناطق 1 و 2 شهرداری اردبیل راه‌اندازی شده و تا یک ماه آینده در مناطق 3 و 4 نیز به صورت کامل راه‌اندازی شده و مورد بهره‌برداری کامل شهروندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/62005/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول