اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش خراسان‌رضوی عنوان کرد

کسب رتبه برتر خراسان رضوی در استقرار نظام آموزشی 6،3،3

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: در استقرار نظام آموزشی 6،3،3 در 32 استان کشور، استان خراسان‌رضوی امتیازی بالاتر از حد انتظار را کسب کرد.

کسب رتبه برتر خراسان رضوی در استقرار نظام آموزشی 6،3،3

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، طاهره عرفانیان صبح امروز در مراسم تجلیل از معلمان نمونه گناباد که در سالن شهید کفایی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اندیشه‌های شهید مطهری کاربردی است و کتاب‌های ایشان بدون استثناء قابل مطالعه و اندیشیدن است.

وی افزود: اندیشه‌های شهید مطهری می‌تواند مورد کاربرد همه اندیشمندان و دانشمندان باشد.

معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: شهید مطهری برای معلم مقبولیت و محبوبیت را برمی‌شمارد، تخصص معلم مقبولیت اوست و محبوبیت یک معلم وارستگی‌ها و آراستگی‌های اخلاقی است.

عرفانیان گفت: نهادی که نهادینه کار می‌کند آموزش و پرورش است و نهادهای دیگر برای اجرای کار خود و فرهنگسازی آن نیاز به آموزش و پرورش دارند.

وی بیان داشت: معلم باید دارای دانش روز باشد و قدم به قدم دانش‌آموز حرکت کند و تحقیق و پژوهش را سرلوحه کار خود قرار دهد چراکه معلمی که نمونه می‌شود روشی مناسب دارد و دانش آموزان از او راضی‌تر هستند و وی معلم با دانشی است.

عرفانیان گفت: اعتماد به معلم و جامعه فرهنگی، در جامعه ما بسیار بالاست و این از افتخارات جامعه است و آموزش و پرورش سنگ بنای جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) معلم اول انقلاب و معلم ثانی این انقلاب مقام معظم رهبری هستند.

عرفانیان متذکر شد: امسال سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است و 24 خرداد ماه اوج حماسه سیاسی است و این مهم جز با کمک فرهنگیان و معلمان فراهم نمی‌شود چراکه آنها باید چشم‌ها و گوش‌ها را باز کرده و آگاهی‌ها را بالا ببرند.

معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: در استقرار نظام آموزشی 6،3،3 در 32 استان کشور، استان خراسان‌رضوی امتیازی بالاتر از حد انتظار را آورد چرا که به دلیل پراکندگی جمعیت و جمعیت دانش‌آموزان این استان، انتظار این‌گونه استقرار نظام آموزشی جدید نمی‌رفت که با کمک و همراهی معلمان استان این امر مهم محقق شد.

انتهای پیام/70002/ط20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول