اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی اعلام کرد

کسب رتبه برتر اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در ارزیابی عملکرد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی برای دومین سال متوالی در زمینه ارزیابی عملکرد رتبه برتر کشور را کسب کرد.

کسب رتبه برتر اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در ارزیابی عملکرد

حجت‌الاسلام علی مصائبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در چهارمین همایش سراسری مدیران و روسا از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به عنوان رتبه برتر کشور انتخاب شده و توانسته امتیاز بالایی در این زمینه کسب کند.

وی با بیان اینکه طبق برنامه پنج ساله که داشتیم، هر سال سازمان اوقاف و امور خیریه کشور یک برش برنامه‌ای را به استان‌ها ارائه می‌دهد و در موارد مختلف آیتم‌هایی را مشخص کرده و در این زمینه ادارات کل یک برش شهرستانی انجام می‌دهند و شهرستان‌ها طبق برشی که از طرف سازمان تعیین شده شروع به فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: این برنامه در سال چندین بار بازرسی شده است.

مصائبی اضافه کرد: هر سال ما برای ارائه گزارش عملکرد به سازمان اوقاف و امور خیریه کشور دعوت شده و در پایان سال که معمولا عملکرد سال 90 در اردیبهشت ماه سال 91 و عملکرد سال 91 در اردیبهشت ماه سال 92 از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مورد بازرسی قرار گرفته و بازرسان براساس برنامه‌ای که از طرف سازمان ارائه شده بازرسی کرده و عملکرد استان و شهرستان‌ها را بازرسی و بر این اساس امتیازدهی می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی تصریح کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در سال‌های 90 و 91 به صورت متوالی رتبه و امتیاز برتر کشور را کسب کرده و به عنوان استان برتر مورد تشویق قرار گرفته است.

وی به تلاش همکاران ستادی، معاونان و روسای این اداره اشاره کرد و گفت: این موفقیت نتیجه تلاش همکاران ستادی، معاونان و روسای این اداره بوده که برنامه ابلاغیه از طرف سازمان را درست انجام داده و با ابتکاراتی که در این زمینه ارائه دادند توانسته‌اند در این دو سال متوالی امتیاز کافی و برتر را کسب کنند.

مصائبی اذعان داشت: ابتکاری که امسال در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور صورت گرفت، ارائه و اعلام کارنامه بود که اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در این زمینه موفق عمل کرده است.

وی افزود: امید است بتوانیم در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نیز رتبه برتر کشور را کسب کنیم.

انتهای پیام/61001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول