اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو خبرگان رهبری:

غرب از پیشرفت ایران هراس دارد / مردم پای اعتقادات و رهبر خود ایستاده‌اند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه غرب از پیشرفت ایران هراس دارد، گفت: غرب به خوبی می‌داند که مردم ایران تا چه اندازه پای اعتقادات و رهبر خود ایستاده‌اند و باز هم دست از شیطنت‌های خود بر نخواهند داشت.

غرب از پیشرفت ایران هراس دارد / مردم پای اعتقادات و رهبر خود ایستاده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام محسن حیدری در نشست سران عشایر عرب آبادان ضمن تشکر از حضور عشایر در این همایش و مهم شمردن این جلسات توسط آنان اظهار کرد: با حضور عشایر غیور منطقه قطعا شاهد انتخاباتی پر شور خواهیم بود.

وی ادامه داد: دشمن از برگزاری انتخابات در این کشور هراس دارد و همه توان خود را به کار برده است اجازه ندهد ملت شریف ایران با حضور حداکثری خود پای صندوق‌های رای حاضر شود.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: غرب به خوبی می‌داند که مردم ایران تا چه اندازه پای اعتقادات و رهبر خود ایستاده‌اند و باز هم دست از شیطنت‌های خود بر نخواهند داشت.

حیدری افزود: غرب از پیشرفت ایران می‌ترسد و این نکته را بارها به طرق مختلف عنوان کرده است و هر چه بهانه می‌آورد نمی‌تواند دنیا را مجاب کند که ایران غیر از پیشرفت راه دیگری را در پیش گرفته است.

وی تاکید کرد: جوانان ایران اسلامی دارای هوش و ذکاوت بالایی هستند به گونه‌ای که طبق آمار، جوانان ایرانی ضریب هوشی به مراتب بالاتری نسبت به سایر جوانان در دنیا دارند و بنا بر گفته‌ها این برتر 12 برابر است.

خطیب موقت جمعه‌ اهواز اظهار کرد: بمب هسته‌ای تنها بهانه‌ای در دست آنان بیش نیست و خود می‌دانند که اسلام ما را از ساخت این بمب‌های مهیب نفی کرده و این مصداق دین ماست.

حیدری ابراز داشت: به شما اطمینان می‌دهم که غرب با پیشرفت ما مخالف است و تمام بحث‌هایی که به راه می‌اندازد تنها برای به انزوا کشاندن کشور ما است و هیچ اثری ندارد.

امام جمعه موقت اهواز اضافه کرد: این پیشرفت‌هایی که حاصل شده است تنها گوشه‌ای از ثمرات بی‌پایان انقلاب اسلامی و به یمن رهبری عظیم و راهبردی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و دانایی و هوشیاری مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: غرب هم اکنون متوجه شده است که شیعیان مسلمانان واقعی هستند چرا که هر جا سخن از انتحار بمب‌گذاری است، نام سنی و وهابیت وجود دارد.

حیدری تصریح کرد: به تازگی متوجه شده‌ایم که در غرب هنگام ورود مسلمانان به کشور‌های اروپایی از آنان شیعه و سنی بودن آنان را طلب می‌کنند و اگر در پاسخ سنی بودن شخص محرز شود از ورودش به آن کشور جلوگیری می‌شود.

وی خطاب به نامه اوباما که به دست سفیر ایران به مقام معظم رهبری رسید عنوان کرد: در این نامه رئیس جمهور آمریکا اعتراف کرده است که دنیا بدون حضور ایران عملا کاری از پیش نخواهد برد.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به نبش قبر صحابی پیامبر اسلام خاطر نشان کرد: فرقه خبیث وهابیت با اینکه مشاهده کرد که جسد حجر بن عدی سالم مانده است هنوز درس عبرت نگرفته است و پیامم داده است که اگر دستان پلیدشان  به مرقد حضرت زینب برسد آن را هتک حرمت خواهند کرد.

حیدری تاکید کرد: باید بدانند این نادان‌های جاهل، که بیرق ابوالفضل العباس(ع) بر بالای مرقد مطهر زینب(س) نصب شده و نگهدار آن حرم منور خواهد بود و آن کفار کور دل اگر بخواهند به آن مرقد مطهر دست درازی کنند باید از روی جنازه همه شیعیان بگذرند، گوشت و پوست مسلمین واقعی حافظ زینب کبری خواهد بود.

 

انتهای پیام/72013/صا40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول