اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد قالیباف در اردبیل:

آماده مناظره با رؤسای ستادهای رقبا هستم

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در اردبیل گفت: بنده آمادگی دارم حتی در صدا و سیمای مرکز اردبیل با رؤسای ستادهای رقبا مناظره برگزار کرده و از اقدامات و مدیریت جهادی دکتر قالیباف حمایت کنم.

آماده مناظره با رؤسای ستادهای رقبا هستم

بهرام یوسف‌پورآذری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: بنده به عنوان مسئول و متولی ستاد انتخاباتی قالیباف در استان اردبیل با تمام وجود و به اتفاق دوستان وارد میدان شدیم و از هر تشکیلات، شخص، حزب و جمعیتی که تحت عنوان ستاد حامیان قالیباف حمایت می‌کنند، استقبال کرده و دست آنها را به گرمی می‌فشاریم و هر چه از دستمان برآید در اختیار آنها قرار می‌دهیم تا در این مسیر به موفقیت واقعی دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی ستاد حامیان قالیباف به ریاست خوشبخت، ستاد مردمی دیگر با هدایت قره‌داش‌‌خانی، فعالیت ستاد رویش جوانان با هدایت یاشار پورمجید و مهدی یسری مسئول ستاد افق در استان اردبیل خاطر نشان کرد: بنده از این ستادها حمایت ویژه‌ای می‌کنم و در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های همه این مجموعه‌ها آمادگی کامل برای همراهی واقعی را دارم.

یوسف‌پورآذری در ادامه تصریح کرد: ‌در کنار حمایت از احزاب، اقشار و گروه‌ها برای رسیدن به اهدافمان بدون کوچک‌ترین بهانه انتظاری که از ستادهای مردمی دارم، این است که در صورت برگزاری همایش‌های مختلف هماهنگی لازم را با تشکیلات مرکزی انجام داده و نظر مساعد‌ آنها را در برگزاری این همایش‌ها و نشست‌ها جویا شوند تا مشکل خاصی در برگزاری همایش‌های تبلیغی به وجود نیاید.

ترغیب مردم به حضور در پای صندوق‌ها وظیفه است

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در اردبیل اضافه کرد: ما از هرگونه اسراف در حوزه تبلیغات و نصب بنرهای بزرگ و گاه غیرقانونی خودداری می‌کنیم و سعی داریم با رعایت وضعیت و موقعیت کشور و جامعه بیشتر مردم را با کارها و تبلیغات حقیقی برای حضور بهتر و بیشتر در پای صندوق‌های رأی تشویق و ترغیب کنیم.

یوسف‌پورآذری پرهیز از تبلیغات منفی و تخریبی علیه سایر کاندیداها و همچنین رعایت مسایل اخلاقی اسلامی، ‌دینی را از خطوط قرمز ستادهای تبلیغاتی دکتر قالیباف اعلام کرد و ادامه داد:‌ هر کس در صدد تخریب و بداخلاقی باشد طرفدار ما نیست چرا که بزرگ‌ترین برجستگی حامیان قالیباف پایبندی به اصول اخلاقی و رفتارهای انسانی، اسلامی است.

فعالیت ستادهای شهرستانی آغاز شده است

وی از صدور حکم برای مسئولان ستادهای شهرستان و معرفی آنها به فرمانداری‌ها خبر داد و گفت: ما در تمامی شهرها، بخش‌ها و حتی روستاها ستادهای تبلیغاتی خود را راه‌اندازی کردیم.

یوسف‌پورآذری از توزیع سی.دی‌های تبلیغی توسط ستادهای قالیباف برای آگاهی بیشتر مردم و دوری از هرگونه رأی دادن احساسی، تعقل و تدبیر بیشتر در حوزه انتخاب اصلح خبر داد و افزود: مردم باید صبغه کاندیداها را در حوزه اجرا و خلق حماسه واقعی در نظر بگیرند و نیروی جهادی و پرتوان که نمود و نشانه‌هایی از آن را می‌توان در حرکت‌های دکتر قالیباف مشاهده کرد، برگزینند.

وی مدیریت قالیباف را فرمولی عجیب و معجونی از مدیریت جهادی و دوری از نظام‌های بروکراسی اعلام کرد و اظهار داشت: احداث بوستان ولایت در کمتر از چند ماه، تکمیل تونل نیایش، پل طبقاتی صدر و صدها پروژه عمران شهری در تهران نمونه‌هایی از مدیریت جهادی قالیباف است که به رغم محدود بودن اعتبارات تبصره 13 این مدیر پرتوان توانست با ابتکاری شایسته لحظه‌ای از عمران و آبادانی در پایتخت غافل نشود.

یوسف‌پورآذری گفت: ‌در حالی که در گذشته دفن زباله و بازیافت آن 700 میلیارد تومان بار منفی را به شهرداری تحویل می‌کرد الان همین ظرفیت برای شهرداری تهران هزار میلیارد تومان منبع درآمد شده است.

وی در ادامه سخنان خود از آمادگی خود در انجام مناظره‌های رسانه‌ای و تبلیغی در اثبات توانمندی کاندیدای مورد نظر خبر داد و تصریح کرد: بیش از پنج سال است که رهبری فرزانه انقلاب در نامگذاری سال‌ها به مسایل اقتصادی توجه دارند که در این هدف‌گذاری بیشتر موضوع منابع مالی مطرح نیست بلکه چالش‌های مدیریتی مد نظر است که مدیران توانمندی همچون قالیباف می‌توانند در این زمینه مصداق یک مدیر پرتلاش و جهادی باشند.

این مسئول خاطر نشان کرد: سال گذشته با 15 هزار میلیارد تومان بودجه شهرداری در مسیر رفاه حال عمومی شهروندان کارهای زیربنایی انجام شد و معادل بودجه عمرانی کشور که تحقق یافت کار عمرانی در تهران صورت گرفت.

یوسف‌پور آذری اضافه کرد: سال گذشته بودجه عمرانی کل کشور 80 هزار میلیارد تومان بود که 20 درصد آن رقمی معادل 16 هزار میلیارد تومان تحقق یافت و شهرداری تهران نیز با 15 هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی کار ماندگاری را انجام داد که در تاریخ بلدیه ایران با مدیریت قالیباف شهرداری بدون بدهی آماده تحویل مدیریت شهری به مدیران بعدی است.

سفر قالیباف به اردبیل حتمی است

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف بیان کرد: قرار بود امروز سفر دکتر قالیباف به اردبیل انجام شود که به دلیل نشست اعضای ائتلاف 1+2 با آیت‌الله مهدوی‌کنی این سفر لغو شد اما سفر دکتر قالیباف به استان اردبیل به صورت حتمی صورت می‌گیرد که امیدواریم مردم استان استقبال خوبی را از این میهمان گرانقدر و یادگار دوران دفاع مقدس انجام دهند.

وی اعلام کرد: بنده با احترام به تک‌تک کاندیداها و رؤسای آنها در استان اردبیل آمادگی کامل را برای انجام مناظره در هر محل و نقطه‌ای اعلام می‌کنم و از صدا و سیما نیز انتظار دارم برای هر چه با شکوه شدن فضای انتخاباتی مناظره‌های تلویزیونی را با رؤسای ستادهای استانی تدارک ببینند.

یوسف‌پور آذری با هشدار به برخی از تشکیلات انحرافی که اقدام به برخی شیطنت‌ها و توزیع سی.دی‌های خارج از عرف و قاعده انتخاباتی می‌کنند، یادآور شد: قطعاً با این اقدامات خود مردم مقابله کرده و توجهی به این تخریب‌ها و حرکت‌های غیرمنطقی نمی‌کنند و بنده نیز آماده دفاع از هرگونه مسایل شبهه‌آمیز در این زمینه هستم.

این مسئول ستاد انتخاباتی گفت:‌ در حال حاضر علیه کاندیداها برخی تخریب‌ها آن هم در فضاهای مجازی در حال انجام است که مسببان آن قطعاً دچار بی‌تقوایی شده‌اند در حالی که کارنامه درخشان قالیباف حکایت از آن دارد که شهردار تهران به عنوان مجموعه مالی پاک در مسیر ارائه خدمات پیشقدم بوده است.

انتهای پیام/62004/ط40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول