اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی نخستین دوره مسابقات مناظره دانشجویی دانشگاه‌های مشهد

دانشگاه فردوسی برگزیده مسابقات مناظره دانشجویی / محورهای مناظرات سیاسی نبود

دبیر اجرایی نخستین دوره مسابقات مناظره دانشجویی دانشگاه‌های مشهد با تاکید بر اینکه محورهای مناظرات سیاسی نبوده گفت: تیم علوم دانشگاه فردوسی با کسب امتیاز بیشتر نسبت به تیم حقیقت دانشگاه پیام نور برتر شد.

دانشگاه فردوسی برگزیده مسابقات مناظره دانشجویی / محورهای مناظرات سیاسی نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا قلندرآبادی عصر امروز در اختتامیه نخستین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در سطح دانشگاه‌های مشهد در محل دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در سطح دانشگاه‌های مشهد در قالب 16 تیم آغاز بکار کرد.

وی افزود: این 16 تیم از مجموع دانشگاه‌های سطح مشهد بود که در قالب فراخوانی ثبت‌نام کرده بودند.

قلندرآبادی با بیان اینکه این مسابقات به شکل حذفی برگزار شد، خاطرنشان کرد: شنبه هفته جاری در نخستین روز رقابت‌ها 16 تیم به رقابت پرداختند که در نهایت منجر به حذف هشت تیم شد.

وی ادامه داد: یکشنبه هشت تیم باقی مانده پس از مناظرات متعدد و رقابت تنگاتنگ بنا بر نظر هیئت داوران چهار تیم حذف و چهار تیم به مرحله بعد راه یافتند.

دبیر اجرایی نخستین دوره مسابقات مناظره دانشجویی دانشگاه‌های مشهد با اشاره به حضور تیم‌های توانمند از سراسر دانشگاه‌های مشهد، تاکید کرد: پس از برگزاری مرحله نیمه نهایی این مسابقات دو تیم حقیقت از دانشگاه پیام نور و تیم علوم از دانشکده علوم فردوسی در مرحله فینال به رقابت پرداختند.

قلندر آبادی گفت: محورهای مناظرات سیاسی نبوده و بیشتر به موضوعات روز اجتماعی پرداخته است و با هدف بسط اخلاقی دانشجو و ارتقای سطح گفتمان برگزار شده است.

وی از برگزیدگان نخستین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در سطح دانشگاه‌های مشهد یاد کرد و گفت: در مرحله نهایی این مسابقات تیم علوم دانشگاه فردوسی با کسب امتیاز بیشتر نسبت به تیم حقیقت دانشگاه پیام‌نور برتر شد.

گفتنی است به اعضای تیم علوم که برگزیده این دور از رقابت‌ها بودند لوح یادبود به همراه 300هزار تومان وجه نقد و به تیم حقیقت پیام نور لوح یادبود به همراه 150 هزار تومان وجه نقد داده و از آنان تقدیر شد.

انتهای پیام/70023/صا30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول