اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق بوشهر خبر داد

امضاء تفاهم‌نامه گسترش فرهنگ مصرف بهینه برق با صنایع استان بوشهر

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر گفت: تفاهم‌نامه گسترش فرهنگ مصرف بهینه برق بین این شرکت و صنایع استان بوشهر امضا شد.

امضاء تفاهم‌نامه گسترش فرهنگ مصرف بهینه برق با صنایع استان بوشهر

سیدرضا رضوی امروز در گفت‎وگو با خبرگزاری فارس در بوشهر اظهار داشت: توجه به بحث مدیریت مصرف و افزایش آگاهی جامعه در ارتباط با میزان مصرف انرژی، مسئله‌ای اساسی در سلامتی و رشد و پیشرفت جامعه امروزی است.

وی افزود: این تفاهم‌نامه با توجه به حیاتی بودن انرژی الکتریکی در جوامع امروزی، هزینه‎های بالا در سرمایه‎گذاری صنعت برق، صرف زمان برای افزایش تولید انرژی برق و نیز اثرات زیست‌محیطی مصرف این انرژی امضا شده است.

رضوی ادامه داد: هدف از امضای این تفاهم‌نامه، ایجاد رویه و ساختار مناسب به منظور جلب مشارکت مشترکین صنعتی در طرح کاهش پیک تابستان با سه رویکرد جابجایی تعطیلات هفتگی، جابجایی مصرف از ساعت‎های اوج بار به ساعت‎های کم‏باری و انجام تعطیلات سالانه در استان بوشهر است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر یادآور شد: مناسب با سطح همکاری صنایع، تخفیف‎هایی نیز در صورت حساب مشترکین لحاظ خواهد شد.

وی بیان کرد: این تفاهم‌نامه از سال 90 بین شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر و صنایع امضا و فعالیت در این زمینه آغاز شده است.

رضوی در پایان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این تفاهم‌نامه در سال‎های گذشته، اقداماتی از قبیل اطلاع‎رسانی، برگزاری کارگاه آموزشی مستمر، ممیزی انرژی واحدهای صنعتی، تهیه آفیش، بروشور و کتابچه و سرکشی ادواری به واحدهای صنعتی در تابستان انجام شده است.

انتهای پیام/66007/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول