اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زمینه علمی - پژوهشی منعقد شد

تفاهمنامه همکاری فرماندهی انتظامی و سازمان بسیج سپاه سلمان

رئیس مرکز تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای تعاملات علمی-پژوهشی، فرماندهی انتظامی و سازمان بسیج علمی-پژوهشی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این زمینه تفاهمنامه همکاری منعقد کردند.

تفاهمنامه همکاری فرماندهی انتظامی و سازمان بسیج سپاه سلمان

علی ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: تفاهمنامه همکاری‌های علمی-تحقیقاتی و آموزشی مشترک بین دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان و سازمان بسیج علمی - پژوهشی و فناوری سپاه سلمان در راستای تعاملات علمی-پژوهشی بین مراکز دانشگاه و مؤسسات تحقیقاتی کشور و مراکز پژوهشی نیروی انتظامی منعقد شد.

وی افزود: این تفاهمنامه به منظور بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌های یکدیگر در زمینه‌های علمی-پژوهشی و تبادل تجربیات طرفین، همکاری مشترک بین فرماندهی انتظامی استان که به اختصار پلیس نامیده می‌شود به نمایندگی حمید فهیمی‌راد و سازمان بسیج علمی-پژوهشی و فناوری سپاه سلمان به نمایندگی سید حسن مرتضوی منعقد شده است.

رئیس مرکز تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: هدف از انعقاد این تفاهمنامه، همکاری‌های مشترک در تمامی زمینه‌های علمی و تحقیقات کاربردی بین سازمان بسیج علمی-پژوهشی و فناوری سپاه سلمان و پلیس استان با در نظر گرفتن تمام امکانات طرفین اعم از علمی، پژوهشی، اطلاعات، تجربه و تخصص است.

ایزدی به موضوع این تفاهمنامه اشاره کرد و بیان داشت: موضوع این تفاهمنامه در زمینه‌های همکاری و تعهدات مشترک بین دو طرف است.

وی اضافه کرد: موضوع تفاهمنامه از جمله؛ همکاری مشترک در برگزاری میزگردهای علمی و همایش‌های پژوهشی، همکاری در زمینه اطلاع‌رسانی درباره موضوعات علمی، پژوهشی طرفین، همکاری در زمینه انتشار خبرنامه‌های علمی-تحقیقاتی مشترک، همکاری در زمینه طراحی و اجرای طرح‌های پژوهشی کاربردی مشترک، فراهم کردن امکان استفاده از آزمایشگاه‌ها و تجهیزات مربوطه برای محققان طرفین، فراهم کردن امکان استفاده از کتابخانه برای محققان طرفین، انجام تألیفات موردنظر، فراهم کردن امکان استفاده از اطلاعات تخصصی و کاربردی طرفین و همکاری در زمینه انتخاب موضوعات پایان‌نامه‌های تحصیلی مرتبط با نظم و امنیت و مأموریت و وظایف ناجا می‌شود.

رئیس مرکز تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه به تعهدات دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان اشاره کرد و افزود: واگذاری طرح‌های پژوهشی موردنیاز به سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه سلمان از جمله این تعهدات است.

ایزدی اضافه کرد: به منظور تحقق مفاد این تفاهمنامه، کارگروهی مرکب از یک نفر به نمایندگی از سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه سلمان و یک نفر از طرف پلیس استان با عنوان کارگروه مشترک تشکیل و نتایج پیگیری توافقات را به اطلاع مدیریت‌های طرفین می‌رسانند.

وی گفت: کارگروه مشترک موظف است هر دو ماه یک بار نشستی مشترک داشته و پیشرفت و موانع کار را به مدیریت‌های طرفین گزارش کنند.

رئیس مرکز تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در هر موضوع همکاری قراردادی جداگانه منعقد خواهد شد و در آن سهم هر یک از دو طرف در چگونگی اجرا، هزینه، بهره‌برداری و سایر موارد مشخص خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: این تفاهمنامه به مدت سه سال قابل اجرا است و ادامه فعالیت یا بازنگری، اصلاح و تغییرات در مفاد آن بنا به پیشنهاد کارگروه و با توافق بالاترین مقام طرفین خواهد بود.

ایزدی در پایان یادآور شد: این تفاهمنامه همکاری در چهار ماده و 20 بند و در دو نسخه که حکم واحد دارند تنظیم و به امضای دو طرف رسیده است.

انتهای پیام/75001/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول