اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز صنعت برق صورت گرفت

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان برق تبریز و دانشگاه‌های تبریز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: همزمان با روز صنعت برق، تفاهم‌نامه همکاری پژوهشی بین این شرکت و پنج دانشگاه استان امضا شد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان برق تبریز و دانشگاه‌های تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، افشین روشن میلانی اظهار داشت: این تفاهم‌نامه‌ها به منظور تقویت ارتباط، همبستگی و تطابق میان فعالیت‌های نظام آموزش عالی با نیازهای تحقیقاتی دستگاه‌های اجرایی بین شرکت توزیع نیروی برق تبریز و دانشگاه‌های تبریز، شهید مدنی آذربایجان، صنعتی سهند، آزاد اسلامی تبریز و مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت برق آذربایجان منعقد شده است.

وی با اشاره به اهداف این همکاری مشترک تصریح کرد: ایجاد ارتباط موثر بین صنعت و دانشگاه، حمایت از تعریف پروژه‌های کاربردی مورد نیاز شرکت توزیع نیروی برق تبریز، توسعه خدمات تحقیقاتی و مطالعاتی و استفاده حداکثر از ظرفیت‌های موجود در دانشگاه و صنعت برق همچنین ایجاد زمینه‌های همکاری برای کارآموزی دانشجویان دانشگاه از عمده این اهداف است.

میلانی گفت: استفاده بهینه و موثر از امکانات، قابلیت‌ها و سرمایه‌های علمی موجود در کشور منجر به رفع نیازها، مشکلات، محدودیت‌ها، چالش‌ها و موانع مهم در مسیر توسعه صنعت برق و خدمت رسانی به مصرف‌کنندگان می‌شود.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، تلاش برای همکاری بیشتر و بهتر با مراکز و مجامع علمی تحقیقاتی را از اولویت‌های اساسی شرکت توزیع نیروی برق تبریز دانست و اظهار داشت: امیدواریم از طریق این تفاهم‌نامه بتوانیم تحقیقات و پروژه‌های دانشگاهی را به سمت نیازهای تحقیقاتی خود سوق دهیم.

 میلانی با تبریک روز جهانی کارگر، صنعت برق را نمادی از توانمندی‌های علمی و صنعتی جمهوری اسلامی ایران در صحنه جهانی عنوان کرد و ضمن تقدیر از تلاشگران شرکت توزیع برق تبریز گفت: سال گذشته کارکنان این شرکت با همت و پشتکار والای خود در امدادرسانی به موقع در زلزله مهیب ارسباران توانستند بار دیگر توانایی‌های خود را به نمایش گذارند.

 وی یادآور شد: با شناسایی و تعریف موضوع پایان‌نامه‌های دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترای پژوهشی همچنین تطبیق با نیازهای صنعت برق، پروژه‌های تحقیقاتی خلأ مابین مراکز دانشگاهی و صنعت برق را پر خواهد کرد.

میلانی افزود: همکاری در اجرای پروژه‌های تحقیقاتی، برگزاری همایش‌ها و سمینارهای مشترک، شناسایی و تعریف موضوع برای پروژه‌های تحقیقاتی در شرکت توزیع نیروی برق تبریز از دیگر زمینه‌های این همکاری خواهد بود.

 به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، این شرکت در راستای سیاست‌های کلان وزارت نیرو و وزارت علوم، آمادگی خود را برای همکاری با دیگر دانشگاه‌ها و مراکز علمی – پژوهشی اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/60001/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول