اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبیک:

مردم آبیک حضوری دشمن‌شکن در انتخابات داشته باشند

امام جمعه شهر آبیک بر ضرورت حضور دشمن‌شکن مردم این شهر در انتخابات برای خنثی کردن نقشه‌های دشمنان تأکید کرد.

مردم آبیک حضوری دشمن‌شکن در انتخابات داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی در نخستین همایش پیشگیری از تخلفات انتخاباتی شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان آبیک که در سالن باران این شهر برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات مایه عزت و امنیت نظام اسلامی است و حضور پرشور مردم در این رویداد مهم می‌تواند پاسخگوی دشمنان باشد.

موسوی افزود: مردم باید با توجه به فرمایشات زیرکانه مقام معظم رهبری در 24 خرداد ماه سال جاری حماسه سیاسی بی‌نظیر خلق کنند و دشمنان را مانند همیشه مبهوت و مأیوس کنند.

امام جمعه شهر آبیک با اشاره به این فرمایش امام صادق (ع) که « شیعیان جز با خشوع، خضوع و امانتداری شناخته نمی‌شوند» تصریح کرد: خدمت به مردم امانتی در دست مسئولان نظام است؛ بنابراین هر کس در این امانت خیانت کند شیعه نیست؛ چرا که شیعه امام علی (ع) هیچ‌گاه خیانت نمی‌کند.

موسوی خاطرنشان کرد: نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا باید حق و عدالت اسلامی را رعایت کرده، از مسیر هدایت و طریق حق عدول نکنند.

وی اضافه کرد: دست‌اندرکاران انتخابات در واقع نوعی حکومت و حاکمیت را در اختیار دارند که باید به عدالت و میزان رفتار کنند.

موسوی خدمت به مردم را مسئولیت خطیر و سنگینی برشمرد و گفت: مطلوب است نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا گفتار و عملشان یکی باشد و از امانت خدمت به مردم به نحو احسن محافظت کنند.

این مسئول با بیان آیاتی از سوره مبارکه مؤمنون خاطرنشان کرد: مؤمن واقعی باید علاوه بر خضوع و خشوع در نماز، از هر چیزی که در دین اسلام مهر باطل خورده دوری کند.

موسوی تصریح کرد: پایین‌ترین گودال عالم جهنم است که انسان باید با ایمان و تقوای الهی، خود را از این گودال خارج کند.

وی بیان کرد: انسان باید با کمال عزت و افتخار دست رد بر سخنان لغو و بیهوده بزند و در برابر باطل تسلیم نشود.

امام جمعه شهر آبیک اذعان داشت: اگر چشم بصیرت انسان باز شود هیچ‌گاه به زمین نمی‌خورد و به رستگاری می‌رسد.

موسوی افزود: همه گناهان نسبت به خدای متعال جزو گناهان کبیره است که انسان باید مراقب باشد تا با ارتکاب گناه خود را به هلاکت نیندازد.

انتهای پیام/77006/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول