اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودبار اعلام کرد

تأیید صلاحیت 830 کاندیدای انتخابات شوراها در رودبار

فرماندار رودبار جنوب گفت: 831 کاندیدای انتخابات شورای اسلامی در روستاها و شهرهای رودبار تأیید صلاحیت شدند.

تأیید صلاحیت 830 کاندیدای انتخابات شوراها در رودبار

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حسن مرادی ظهر امروز در جمع سران طوایف، شوراهای اسلامی دهیاران و کاندیداهای چهارمین دوره شوراها در رودبار جنوب با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه حماسه سیاسی خواستار حضور گسترده آحاد مردم برای تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی شد.

وی حماسه را واقعه جهادگونه و پرشور دانست و تصریح کرد: محور اساسی برگزاری انتخابات احترام به قانون است و هر جا اختلافی و اشکالی پیش آمده نتیجه عدم رعایت قانون بوده است.

مرادی از سران طوایف، عشایر، شوراها و دهیاران و کاندیداهای چهارمین دوره شوراهای اسلامی خواست در راستای حماسه پرشور سیاسی و وحدت و همدلی تلاش کند.

وی از برگزاری انتخابات در 105 شعبه اخذ رأی بخش‌های مرکزی و جازموریان و دو شهر این شهرستان خبر داد و افزود: یک‌هزار و 700 نفر نیرو در مراحل مختلف در نظارت بازرسی و هیئت‌های اجرایی و شعب اخذ رأی انتخابات فعالیت می‌کنند.

فرماندار رودبار تعداد کاندیداهای شورای اسلامی تایید صلاحیت شده در روستاهای رودبار را 781 نفر و در دو شهر رودبار و زهکلوت 50 نفر اعلام کرد.

حجت‌الاسلام عباس گروهی امام جمعه رودبار جنوب نیز اخلاق‌مداری را سرلوحه کاری کاندیداها دانست و افزود: تمام نامزدهای شوراها باید در راستای وحدت و همدلی تلاش و از تخریب یکدیگر و تهمت زدن پرهیز کنند.

وی خلق حماسه سیاسی را موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: این حماسه سیاسی باید منجر به انتخاب فرد اصلح برای خدمتگزاری مردم شود.

غلامرضا ابراهیمی رئیس دادگستری رودبار از تشکیل کمیته جرائم انتخاباتی در شهرستان خبر داد و از دست‌اندرکاران انتخابات و کاندیداها خواست برای حفظ حریم قانون تلاش نکنند.

انتهای پیام/80010/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول