اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی تأکید کرد

ارائه طرح و ایده‌ای جدید توسط مدیران در شورای برنامه‌ریزی خوی

فرماندار خوی بر ارائه طرح و ایده‌ای جدید توسط مدیران در کمیته برنامه‌ریزی تاکید کرد و گفت: ارائه نظرات و ایده‌ها می‌تواند شورای برنامه‌ریزی خوی را یاری رساند.

ارائه طرح و ایده‌ای جدید توسط مدیران در شورای برنامه‌ریزی خوی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، غلامحسین عماری در جلسه کمیته برنامه‌ریزی فرمانداری خوی که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان به ریاست فرماندار خوی و با حضور دبیر کمیته برنامه‌ریزی اداره‌کل برنامه‌ریزی و بودجه استانداری و رؤسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مشارکت مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی در پیگیری اعتبارات تخصیصی و نظارت بیش‌تر بر روند اجرای پروژه‌های عمرانی می‌تواند سبب تسریع در روند اجرای پروژه‌ها باشد.

وی با تأکید بر برنامه‌ریزی منسجم و اصولی توسط دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در پیشبرد اهداف، تصریح کرد: باید در برنامه‌ریزی‌ها به اهداف تعیین شده در بلندمدت، کوتاه‌مدت و میان‌مدت توجه شده و برنامه‌ریزی‌ها نیز برای رسیدن به اهداف برای این سه بازه زمانی تعیین شوند.

عماری با تأکید بر حضور تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در شورای برنامه‌ریزی خوی، خاطرنشان کرد: حضور تمام مدیران در این جلسات یکی از مواردی است که باید مدنظر قرار گیرد.

وی بر ارائه طرح و ایده‌ای جدید توسط مدیران در این جلسه تأکید کرد و گفت: ارائه نظرات و ایده‌ها می‌تواند شورای برنامه‌ریزی خوی را یاری رساند.

فرماندار خوی، خواستار توجه بیش‌تر به جلسات این شورا شد و افزود: پیگیری‌های لازم برای اجرایی شدن پروژه‌ها یکی از مواردی است که باید مدنظر مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان قرار گیرد.

انتهای پیام/61001/ذ10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول