اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-108

اسفندیاری: 92 درصد کاندیداهای شوراها در میاندرود تایید صلاحیت شدند

معاون فرماندار میاندرود از تایید 92درصدی داوطلبان انتخابات شوراها در این شهرستان خبر داد.

اسفندیاری: 92 درصد کاندیداهای شوراها در میاندرود تایید صلاحیت شدند

محمد اسفندیاری در وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به ثبت نام 361 نفری داوطلبان شورا های اسلامی شهر و روستا در این شهرستان از تایید 335 نفر از این افراد خبر داد.

وی با بیان اینکه 162 نفر از این افراد در بخش گهرباران ثبت‌نام کرده بودند، تصریح کرد: 156نفر از این افراد را آقایان و شش نفر را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

معاون فرماندار میاندرود افزود: 147 نفر از این افراد تایید صلاحیت شدند که 29 نفر سابقه حداقل یک بار حضور در شوراهای اسلامی را داشته‌اند.

اسفندیاری همچنین از ثبت‌نام 182 نفری داوطلبان در بخش مرکزی خبر داد و اضافه کرد: تعداد هفت نفر از این افراد را خانم‌ها و 175 نفر را آقایان تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: از تعداد کل ثبت‌نام شدگان در بخش مرکزی 17 نفر را داوطلبان شورای شهر سورک تشکیل می‌دهند که یک نفر انصراف داد و چهار نفر نیز سابقه قبلی حضور در شوراهای اسلامی را دارند.

اسفندیاری با بیان اینکه تمامی کاندیداهای شورای شهر سورک تایید صلاحیت شدند، تصریح کرد: در بخش مرکزی تعداد 175 نفر تایید شدند.

معاون فرماندار شهرستان میاندرود در پایان با اشاره به اینکه مقدمات برای حضور مردم در انتخابات پر شور در این شهرستان فراهم شده است، افزود: با تلاش مجموعه فرمانداری و پیگیری‌های فرماندار شهرستان انتخابات پرشوری را در این شهرستان خواهیم داشت.

انتهای پیام/86021/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول