اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اردبیل:

سازه‌های ایستگاه مطالعه در شهرهای اردبیل نصب می‌شود

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل از نصب سازه‌ها و راه‌اندازی ایستگاه‌های مطالعه در تمام شهرهای استان اردبیل خبر داد.

سازه‌های ایستگاه مطالعه در شهرهای اردبیل نصب می‌شود

شهریار منیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: اهمیت ایستگاه‌های مطالعه در ترویج فرهنگ کتابخوانی در حد گسترده‌ای است و در نظر داریم تا در تمام شهرستان‌ها این ایستگاه‌ها را راه‌اندازی کنیم.

وی خواستار مشارکت بیشتر کتابخانه‌های عمومی در راستای موفقیت این طرح ملی شد و افزود: ایستگاه‌های مطالعه راه‌اندازی شده در مصلی، فرودگاه، استانداری و بانک ملی اردبیل از رونق ویژه‌ای برخوردار هستند که امیدواریم این رونق در تمام شهرستان‌ها تسری یابد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل همچنین از برطرف شدن مشکلات موجود در خصوص ایستگاه‌های مطالعه خبر داد.

منیری اظهار امیدواری کرد؛ در طی ماه‌های آینده، سازه‌های این ایستگاه در سایر شهرهای استان نیز نصب و راه‌اندازی شوند.

این مسئول بیان داشت: ایستگاه‌های مطالعه با هدف در دسترس قرار دادن کتاب برای شهروندان، با قفسه‌بندی مناسب برای موضوعات متنوع و حوزه‌های سنی مختلف توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور طراحی و در نقاط پرتردد بسیاری از شهرها نصب شده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه طرح توسعه ایستگاه‌های مطالعه در سال جاری نیز جزو اولویت‌های شهرستان اردبیل قرار گرفته تصریح کرد: در همین زمینه با همکاری برخی از نهادها فضا و زیرساخت مورد نیاز مهیا شده که امیدواریم ماحصل آن ترغیب و تشویق خود مردم به مطالعه و خواندن کتاب‌های ارزشمند باشد.

منیری متذکر شد: یکی از رویکردهای ما علاوه بر توسعه ایستگاه‌های مطالعه ترغیب مردم به اهدای کتاب به این ایستگاه‌هاست که هموطنان می‌توانند کتابی را که مطالعه کرده و دیگر نیازی به حضور آن در قفسه کتابخانه‌شان نیست اهدا کرده تا دیگران نیز از این کتب بهره‌برداری کنند.

انتهای پیام/62003/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول