اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

50 سالن مطالعه در سطح شهر اصفهان وجود دارد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر بیش از 50 سالن مطالعه برای استفاده دانش‌آموزان و شهروندان از فضا‌های موجود در این سالن‌ها در سطح شهر اصفهان وجود دارد.

50 سالن مطالعه در سطح شهر اصفهان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار کریم نصر اصفهانی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه فضا‌های موجود در سطح شهر اصفهان باید برای مطالعه دانش‌آموزان در پایان ترم تحصیلی آماده شود، اظهار کرد: ادارات و مجموعه‌های موجود در سطح شهر نیز باید در صورت برخورداری از چنین فضا‌هایی نسبت به در اختیار گذاشتن این فضا‌ها برای مطالعه دانش‌آموزان اقدامات لازم را انجام بدهند.

وی به برگزاری مراسم اعتکاف در مساجد شهر اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مراسم اعتکاف در تعداد محدودی از مساجد برگزار شده است اما پس از پیروزی انقلاب مراسم‌های اعتکاف به صورت ویژه و پر‌رنگ در سطح شهر اصفهان برگزار می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه مردم اصفهان از اقشار مذهبی موجود در سطح کشور هستند، تصریح کرد: با توجه به این موضوع طی سال‌های گذشته مراسم اعتکاف و برنامه‌های معنوی و مذهبی به صورت ویژه در سطح مساجد شهر اصفهان برگزار می‌شود و شهرداری اصفهان هر ساله با استفاده از برنامه‌ریزی‌های لازم در زمینه ایمنی و ساماندهی وضعیت شهر فضایی ایمن را برای برگزاری این مراسم‌ها در سطح شهر فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه در آستانه پایان سال تحصیلی و آغاز امتحانات پایان ترم و کنکور دانش‌آموزان قرار داریم، اضافه کرد: دانش‌آموزان برای آماده شدن به منظور حضور در امتحانات پایان ترم و برگزاری کنکور به وجود فضا‌هایی مناسب برای مطالعه خود نیاز دارند.

نصر اصفهانی با اشاره به تعداد سالن‌های مطالعه موجود در سطح شهر تاکید کرد: در حال حاضر بیش از 50 سالن مطالعه برای استفاده دانش‌آموزان و شهروندان از فضا‌های موجود در این سالن‌ها در سطح شهر اصفهان وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه استفاده بهینه از فضا‌های موجود در سطح شهر برای مطالعه دانش‌آموزان باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد، افزود: شهرداری اصفهان طی ماه‌های گذشته بازدید‌های خوبی را از پروژه‌های شاخص اصفهان داشته است و میدان امام علی (ع)، پارک ناژوان و شهر رویا‌ها از جمله این پروژه‌ها به شمار می‌رود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری اصفهان باید از پروژه‌های اجرا شده توسط سازمان‌های شهرداری بازدید داشته باشند، گفت: بازدید همگانی اعضای شورای شهر از این پروژه‌ها سبب ارتقای فعالیت‌های شهری در بخش‌های مختلف می‌شود.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول