اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری اردبیل:

حضور حداکثری در انتخابات توطئه دشمنان را نقش بر آب می‌کند

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: حضور آگاهانه و حداکثری آحاد مردم به ویژه بانوان در صحنه انتخابات 24 خرداد ترفند تبلیغاتی دروغین دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

حضور حداکثری در انتخابات توطئه دشمنان را نقش بر آب می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خدیجه جعفری‌اصل صبح امروز در جلسه کمیته غنی‌سازی اوقات فراغت بانوان استان اردبیل اظهار داشت: مردم ایران در آستانه یک رویداد بزرگ و سرنوشت‌ساز دیگری قرار دارند که در این صحنه هر چه حماسه خلق شده عظیم‌تر و با حضور حداکثری مردم اتفاق بیفتد می‌توانیم ترفند و توطئه دشمنان را نقش بر آب کرده و انقلاب را چهار سال دیگر در مقابل این هجمه‌ها بیمه کنیم.

وی با یادآوری اینکه نقش تعیین کننده بانوان در انتخابات و تشویق و ترغیب اعضای خانواده به حضور گسترده‌تر نقش بی‌بدیلی است، یادآور شد: همه دوستداران نظام و علاقمندان به خط ولایت و رهبری باید گسترده و بصیر در میدان حاضر شوند تا انتخابی بزرگ با اصلح‌ترین گزینش صورت گیرد.

جعفری‌اصل ضرورت برنامه‌ریزی و تدوین برنامه‌های اوقات فراغت را با اولویت رویکردهای فرهنگی و اجتماعی یادآور شد و تصریح کرد: در ایام فراغت جوانان و نوجوانان باید نهایت تدبیر را به کار ببریم تا برنامه‌ریزی‌ها درست و دقیق و منطقی اتفاق بیفتد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با تسلیت سالروز وفات حضرت زینب (س) از ایشان به عنوان مظهر صبر، ایثار و مقاومت یاد کرد و بانوان را به الگوگیری از سیره و شخصیت آن حضرت در زندگی فردی و اجتماعی فرا خواند.

این مسئول با اشاره به نقش مؤثر و خودجوش سازمان‌های مردم نهاد در خلق حماسه سیاسی گفت: حضور بانوان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف پررنگ و قابل توجه بوده و هست و امید می‌رود در انتخابات پیش‌رو با نشاط‌تر و پرشورتر از قبل ظاهر شوند.

مشاور استاندار اردبیل افزود: حضور آگاهانه و حداکثری بانوان می‌تواند توطئه‌های دشمنان و تبلیغات دروغین آنها را نقش بر آب کند و آنان را در رسیدن به اهداف شومشان مأیوس کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث اوقات فراغت جوانان و به ویژه بانوان تاکید کرد: بهره‌برداری شایسته از زمان فراغت، جامعه را به سوی سازندگی اخلاقی و شکوفایی اقتصادی هدایت می‌کند و در مقابل استفاده نامناسب از این ظرفیت‌ها، ناهنجاری‌های اجتماعی را بیشتر خواهد کرد.

جعفری‌اصل تاکید کرد: برنامه‌های اوقات فراغت نباید برای ایام فصل تابستان در نظر گرفته شود بلکه باید با توجه به شرایط کار و فعالیت در برخی مناطق به ویژه در مناطق روستایی برای کل سال برنامه‌ریزی‌ها انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مشاور استاندار اردبیل در امور بانوان در پایان سخنان خود با یادآوری اینکه برنامه‌های اوقات فراغت با مشارکت تمام دستگاه‌ها بعد از پایان امتحانات دانش‌آموزان آغاز می‌شود، ابراز داشت: نباید در فضای سیاسی کشور و استان اردبیل برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان کم‌رنگ شده و یا نادیده گرفته شود بلکه بهتر است با توانی مضاعف‌تر و با مشارکت همه دستگاه‌ها این حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها درست و دقیق اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/62006/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول