اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی:‌

حضور باشکوه مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بر نقش ارزنده خانواده شهدا در خلق حماسه سیاسی تاکید کرد و گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات بار دیگر جلوه واقعی از مردم‌سالاری دینی را به رخ جهانیان کشیده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان داخلی و خارجی خواهد بود.

حضور باشکوه مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در آیین قدردانی از خانواده‌های معظم شاهد در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان مرکزی در اراک اظهار داشت: خانواده شهدا و ایثارگران با توجه به جایگاه و منزلت اجتماعی و اثرگذاری که در اقشار مختلف مردم دارند در بسترسازی لازم برای حضور گسترده مردم در انتخابات نقش موثری دارند که امید می‌رود در انتخابات 24 خردادماه شاهد حماسه‌آفرینی خانواده شهدا در کنار سایر ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی باشیم.

وی تصریح کرد: بدون شک خانواده‌های شهدا به عنوان پرچمداران صیانت از دستاوردها  و ارزش‌های انقلاب در انتخابات آتی مشارکتی جدی داشته و الگوی سایر مردم خواهند بود.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه خانواده‌های معظم شهدا چشم و چراغ ملت هستند، ادامه داد: همه مردم ایران اسلامی وظیفه دارند با حضور باشکوه در پای صندوق‌های اخذ رای از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی صیانت و پاسداری کرده و بار دیگر دشمنان انقلاب را مایوس کنند.

دری‌نجف‌آبادی حضور حداکثری در انتخابات را وظیفه شرعی، دینی و ملی همگان دانست و افزود: اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت حضور با بصیرت قشرهای مختلف مردم در عرصه‌های گوناگون است.

استاندار مرکزی نیز گفت: دشمنان از مدت‌ها قبل تلاش خود را برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات آغاز کرده‌اند و در این راه سعی دارند با سیاه‌نمایی و القای یاس و ناامیدی در بین مردم به اهداف پلید خود دست یابند.

علی‌اکبر شعبانی‌فرد افزود: انتخابات ایران همواره از بازتاب‌های جهانی برخوردار بوده و دوستان و دشمنان این انقلاب چشمشان به حضور مردم در انتخابات دوخته شده است.

وی تصریح کرد: بدون شک حضور باشکوه مردم در انتخابات بار دیگر جلوه واقعی از مردم‌سالاری دینی را به رخ جهانیان کشیده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان داخلی و خارجی خواهد بود.

استاندار مرکزی  تاکید کرد: مشارکت گسترده و انتخاب نمایندگان اصلح از سوی مردم با بصیرت ایران اسلامی، همچنان سرفصل وظایف این مردم دلسوز و انقلابی در این مقطع است که امیدواریم مردم به خوبی به وظایف خود عمل کنند.

انتهای پیام/87001/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول