اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

حضور ملت ایران در انتخابات 24 خرداد برنامه‌ای فراملی است

فرماندار جیرفت گفت: ملت ایران مانند گذشته با حضور خود در انتخابات به عنوان برنامه‌ای فراملی توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی و نظام را برای همیشه بیمه می‌کنند.

حضور ملت ایران در انتخابات 24 خرداد برنامه‌ای فراملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور در جمع معتکفان در این شهرستان اظهار داشت: صفت رحمانیت خداوند عام و صفت رحیمیت تنها بندگان خاص وی را در بر می‌گیرد که معتکفان نیز گروهی از آنان هستند که مشمول لطف الهی می‌شوند.

وی افزود: معتکفان به عنوان برگزیدگان و خواص، پایبندی و وفاداری خاصی نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، بنابراین باید با توجه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات حضور پرشور و مشارکت گسترده‌ای در این امر داشته باشند.

غنچه‌پور تصریح کرد: ملت ایران بار دیگر مانند گذشته با حضور سبز خود در این انتخابات به عنوان برنامه‌ای فراملی توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کرده و نظام جمهوری اسلامی را برای همیشه بیمه می‌کنند.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه مسیر راه کاملاً روشن و مشخص است، باید با تبعیت از امر ولایت فقیه و هوشیاری و بصیرت، رئیس جمهوری اصلح، شایسته و توانمند انتخاب کرد تا موجب عزت و سرافرازی ایران اسلامی شود.

غنچه‌پور عنوان کرد: همچنین برای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید افرادی متخصص و کارآمد در زمینه‌های مختلف عمران شهری، فضای سبز، فرهنگی و ... انتخاب کرد تا در راستای توسعه و آبادانی شهر و روستاها تلاش کنند.

فرماندار جیرفت با تأکید بر اینکه بزرگترین و ایده‌آل‌ترین دموکراسی در ایران اسلامی حاکم است، بیان کرد: وظیفه ما حفظ و صیانت از آرای مردم و برگزاری انتخاباتی سالم و آرام است که این مهم جز با همکاری و مشارکت مردم و مسئولان امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام/80001/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول