اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

حضور طیف‌های فعال سیاسی در انتخابات نشانه مردم سالاری نظام است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: حضور همه طیف‌های فعال سیاسی کشور در عرصه انتخابات نشانه چهره مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی است.

حضور طیف‌های فعال سیاسی در انتخابات نشانه مردم سالاری نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام بعدازظهر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان، اظهار کرد: پایمردی مردم شهر دزفول در تاریخ دفاع مقدس ماندگار شد.

وی افزود: کسانی که مصلحت اندیشی می‌‎کنند و گاهی حرف‌های چرب بر زبان جاری می‌کنند را بشناسید؛ زیرا راه فقط یکی است.

نکونام ادامه داد: راه همان ماندگار شدن در مکتب حضرت علی(ع) است و به حول و قوه الهی امروز این راه در نظام ولایت فقیه ترسیم مجسم شده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه حضور همه طیف‌های فعال سیاسی کشور در عرصه انتخابات را، نشانه چهره مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: افزایش شور و نشاط انتخاباتی و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی با توجه به وجود سلایق مختلف در بین کاندیداهای تأیید صلاحیت شده، خلق حماسه سیاسی را میسر می‌سازد.

وی افزود: بصیرت افزایی و روشنگری نسبت به شرایط روز، آشنا سازی آحاد مردم با توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی و تشریح اثرات مثبت حضور مردم در صحنه از رسالت‌های نخبگان جامعه است.

نکونام اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف به پشتیبانی از ولایت و انقلاب اسلامی در وسط میدان بوده و در انتخابات 24 خرداد نیز، این حضور همه جانبه را به اثبات می‎رسانند.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول