اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قصرقند خبر داد

اعزام 120 بسیجی شهرستان قصرقند به مرقد امام (ره)

فرماندار قصرقند گفت: به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های ارزشمند امام خمینی (ره)، 120 بسیجی زن و مرد از شهرستان قصرقند به حرم مطهر آن امام بزرگوار اعزام می‌شوند.

اعزام 120 بسیجی شهرستان قصرقند به مرقد امام (ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از قصرقند، کوروش محمدی صبح امروز در مراسم رژه موتوری بسیجیان شهرستان قصرقند به مناسبت گرامیداشت حماسه سوم خرداد اظهار داشت: موتورسواران بسیجی شهرستان قصرقند مسیر بلوار مکران تا میدان بسیج این شهرستان را با حمل پرچم و  پلاکاردهایی طی کرده و سالروز فتح خرمشهر را جشن گرفتند.

وی افزود: حضور نوجوانان و جوانانی که نسل امروزی محسوب می‌شوند نیز در این مراسم چشمگیر است که این امر نشان‌دهنده انتقال دقیق و صحیح آرمان‌های انقلاب به آنان است.

فرماندار قصرقند ادامه داد: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان، بسیح قدس قصرقند اقدام به برگزاری برنامه‌هایی از جمله برپایی ایستگاه‌های صلواتی، غبارروبی مزار شهدا و رژه موتورسواران کرده است.

محمدی بیان داشت: بسیجیان شهرستان قصرقند با درک صحیح از آرمان‌های انقلاب در این رژه باشکوه شرکت کرده تا وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از این خطه از کشور نشان دهند.

وی گفت: همچنین به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، 120 بسیجی اعم از زن و مرد این شهرستان به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های ارزشمند امام راحل، شهدا و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری، به مرقد مطهر امام (ره) اعزام می‌شوند.

فرماندار قصرقند تصریح کرد: هر سال شاهد رونق روزافزون مراسم ارتحال امام (ره) هستیم که بیانگر عشق بیش از حد مردم ایران در جای جای این سرزمین به امام و آرمان‌های والا و ارزشمند آن بزرگوار است.

محمدی اذعان داشت: امروزه در اقصی نقاط عالم، صدور تفکر و اندیشه امام راحل منجر به بیداری اسلامی در کشورهای مختلف شده و این امر پایه‌های نظام سلطه و استکبار را سست و به لرزه درآورده است.

این مسئول متذکر شد: امروز اندیشه‌های انقلابی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) تمام جهان را فراگرفته و حیاط خلوت آمریکا و وابستگانش را تسخیر کرده است.

فرماندار قصرقند اذعان داشت: امام خمینی (ره) به عنوان الگو و نماد اسلام، نشانه عزت و اقتدار، رمز استقلال و وحدت ملی هستند لذا وظیفه ما این است تا میراث گرانبها و ارزشمند امام بزرگوار را نسل به نسل حفظ کنیم و یاد و خاطر آن امام عزیز را به عنوان موهبتی الهی در قلب و روح خود زنده نگه داریم.

انتهای پیام/75002/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول