اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه لنده:

سوم خرداد جنگ نظامی را به یک جنگ سیاسی تبدیل کرد

فرمانده سپاه لنده گفت: سوم خرداد جنگ نظامی را به یک جنگ سیاسی تبدیل کرد و باعث شد ابرقدرت‌ها بفهمند ایران قوی‌تر از آن است که بتوانند برایش تصمیم بگیرند و دشمنان را بر آن داشت تا به فکر پایان دادن به جنگ بیفتند.

سوم خرداد جنگ نظامی را به یک جنگ سیاسی تبدیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، صبح امروز با حضور اقشار مختلف بسیج و مسئولان شهرستان صبحگاه مشترک به مناسبت سوم خرداد در لنده برگزار شد.

فرمانده سپاه لنده در این مراسم ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و عملیات بیت‌المقدس، اظهار کرد: رزمندگان انقلاب اسلامی در عملیات بیت‌المقدس متکی به نیروی ایمان و باورهای دینی دشمنان را شکست داده و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

سرهنگ نورمحمد صحتی‌اصل با بیان این‌که گرامیداشت این روز خاطرات دفاع مقدس را برای ملت ایران تداعی می‌کند و ایستادگی ملت را به رخ جهانیان می‌کشاند. وحدت و یکپارچگی ارتش و سپاه و بالاتر از آن رهبریت امام خمینی (ره)، رمز پیروزی عملیات بیت المقدس بود.

صحتی‌اصل افزود: زمانی که نیروهای اشغالگر بعثی یورش هم جانبه خود را با پشتیبانی ابرقدرت‌های شرق و غرب و برخی دیگر از کشورها به سمت سرزمین‌های پهناور ایران اسلامی آغاز کردند، وحدت و همدلی میان نیروهای مردمی، پاسداران و ارتشیان برای جلوگیری از اشغال سرزمین مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود داشت که نمونه بارز آن دفاع 34 روزه مدافعان سلحشور خرمشهر است.

وی به ایستادگی ملت ایران در جنگ هشت ساله دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در هر لحظه از هشت سال دفاع مقدس اگر کوتاه می‌آمدیم همه چیز تغییر می‎کرد، بی‌شک به خاطر همین مقاومت‎ها است که این مقطع تاریخی (سوم خرداد ماه) جایگاه ویژه‎ای در فکر و باور مردم این سرزمین دارد.

فرمانده سپاه لنده  با بیان این‌که سوم خرداد پیام‌ها و الگوهای خاصی برای ملت ایران به همراه داشته، تصریح کرد: سوم خرداد، فتح‌ا‌لفتوح هشت سال دفاع مقدس بوده که به حق این روز ارزشمند با مفهوم و پیام‎های خاص خود، جایگاه ویژه‎ای در حماسه آفرینی این مقطع دارد.

وی افزود: سوم خرداد جنگ نظامی را به یک جنگ سیاسی تبدیل کرد و باعث شد ابرقدرت‌ها بفهمند ایران قوی‌تر از آن است که بتوانند برایش تصمیم بگیرند و دشمنان را بر آن داشت تا به فکر پایان دادن به جنگ بیفتند.

صحتی‌اصل با اشاره به حماسه‌آفرینی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: ملت غیور ایران اسلامی، در 24 خرداد امسال حماسه‌آفرینی خود را با حضور در انتخابات دوچندان کرده و دشمنان را مأیوس خواهند کرد.

انتهای پیام/82013/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول