اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بردسکن:

حماسه سوم خرداد مقاومت ملت ایران را نشان می‌دهد

فرمانده سپاه بردسکن گفت: حماسه سوم خرداد مقاومت و پاسداری رزمندگان و ملت ایران را به متجاوزان نشان می‌دهد.

حماسه سوم خرداد مقاومت ملت ایران را نشان می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، رسول نجار صبح امروز در جمع پاسداران و بسیجیان شهرستان بردسکن به مناسبت سوم خرداد ماه اظهار کرد: رزمندگان ما زمانی که خرمشهر به اسارت نیروهای بعثی در آمد لحظه‌ای از پای ننشستند و با استفاده از ابتکار و تلاش‌های خود خرمشهر را پس از 588 روز آزاد کردند.

وی با اشاره به فرمایش امام (ره) که خرمشهر را خدا آزاد کرد، گفت: امکانات و تجهیزات دشمن در زمان جنگ تحمیلی بسیار زیاد بود به طوری که توانست تمام خرمشهر را در سلطه خود درآورد اما با رشادت‌های فراوان و با اعتقاد و ایمان راسخ رزمندگان خرمشهر در سوم خرداد سال 61 آزاد شد.

نجار تصریح کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ما با تکیه بر امام (ره) و ولایت فقیه توانستند به اهداف عالیه خدا برسند و با ایمان به خدا توانستند خرمشهر را پس از 19 ماه از اسارت آزاد کنند.

فرمانده سپاه بردسکن با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: امسال یک رویداد بزرگ سیاسی در پیش داریم و همانند فتح خرمشهر که یک حماسه بود با حضور در پای صندوق‌های رای در 24 خرداد ماه سخن مقام معظم رهبری را تحقق بخشیم و حماسه بزرگ سیاسی را خلق کنیم.

وی افزود: باید با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری فردی اصلح را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم.

فرمانده سپاه بردسکن ادامه داد: شورای نگهبان کار خود را به خوبی انجام داد و از تمام طیف‌های سیاسی در جمع هشت نفر احراز صلاحیت شده وجود دارد، و ما با اتحاد و همدلی و تمسک به فرمایشات رهبری با انتخاب فرد اصلح نمی‌گذاریم تا دشمنان نظام به اهداف خود برسند.

انتهای پیام/70021/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول