اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

حماسه سوم خرداد به نسل‌های امروز و آینده منتقل شود

فرماندار فیروزکوه گفت: حماسه سوم خرداد و حماسه‏های باشکوهی نظیر آن باید همواره گرامی داشته شده و به شایستگی به نسل‏های کنونی و آینده منتقل شود.

حماسه سوم خرداد به نسل‌های امروز و آینده منتقل شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ابوالقاسم مهری صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک یگان‏های نظامی و انتظامی شهرستان فیروزکوه که به مناسبت یوم‏الله سوم خرداد در میدان صبحگاه سپاه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: رشادت‏های رزمندگان اسلام در سوم خردادماه سال 61 درس بزرگی برای آحاد مردم ایران اسلامی و استکبار جهانی بود.

وی گفت: آنچه باید امروز مورد توجه ویژه آحاد جامعه قرار گیرد، همانا حفظ اندیشه اسلام ناب در مقابل اسلام‏ستیزی معاندان است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: امروز با گذشت بیش از سه دهه از عمر انقلاب باید همواره به موضوع اتحاد و وحدت توجه ویژه‏ای داشته باشیم و وفاق و همدلی را اشاعه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: به برکت خون پاک شهدا و هدایت‏های داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری، امروز ایران اسلامی در اوج قله عزت و افتخار قرار دارد.

مهری ادامه داد: با وجود تمام توطئه‏ها و دسیسه‏های شوم دشمنان، انقلاب اسلامی در مسیر توسعه و بالندگی قرار دارد و پیشرفت‏های نظام در عرصه‏های گوناگون، خود گواهی بر این مدعاست.

فرماندار شهرستان فیروزکوه یادآور شد: سوم خرداد و حماسه‏های باشکوهی نظیر آن باید همواره در تاریخ نظام اسلامی گرامی داشته شده و به شایستگی به نسل‏های کنونی و آینده منتقل شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: رمز موفقیت در دفاع مقدس، حرکت بر اساس آموزه‏های نظام ولایی بود و این را نشان داد که با کار، تلاش و همت مضاعف می‏توان به پیشرفت آینده کشور دل بست.

وی تاکید کرد: دشمنان هر روز پروژه‏های جدیدی را در مقابل اندیشه‏های اسلام ناب قرار می‏دهند؛ بنابراین هر روز باید در شرایط بیداری و هوشیاری باشیم.

مهری هشدار داد: در آستانه انتخابات 24 خرداد ماه، معاندان پروژه تخریب و تضییع را دنبال می‏کنند و در این زمان باید با تأسی از مقام عظمای ولایت و با بصیرت از این پیچ تاریخی و دوران گذار به سلامت عبور کنیم.

انتهای پیام/2568‌/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول