اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال سپاهان:

برنامه‌ریزی غلط موجب شد قهرمان لیگ نشویم/ برنامه‌ریزی پس از مذاکرات

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تنها برنامه‌ریزی غلط سازمان لیگ بود که موجب شد قهرمان لیگ نشویم.

برنامه‌ریزی غلط موجب شد قهرمان لیگ نشویم/ برنامه‌ریزی پس از مذاکرات

زلاتکو کرانچار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: درست است که دیدار ما با تیم آلومینیوم در ورزشگاه خانگی خودمان برگزار می‌شد اما به دلیل اینکه تیم هرمزگانی از شرایط حساسی در جدول رده‌بندی برخوردار بود احتمال وقوع هر نتیجه‌ای در بازی دو تیم می‌رفت.

وی تصریح کرد: در این دیدار بدون هیچ استرس و فشاری بازی کردیم و با وجود 10 نفره شدن توانستیم بازی خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد: خوشحالم که در رقابت‌های جام حذفی قهرمان شدیم و این خوشحالی را با تمام مردم و مسئولان باشگاه تقسیم کردیم و توانستیم از سه جام ممکن یک جام را به مردم اصفهان هدیه کنیم.

وی اضافه کرد: همین که تلاش کردیم و توانستیم یک جام را کسب کنیم خودش موفقیت محسوب می‌شود، ضمن اینکه از زمانی‌که سرمربی سپاهان شدم موفق به کسب یک قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در جام حذفی شدیم.

کرانچار گفت: تنها مقصر قضیه که موجب شد نتوانیم قهرمانی لیگ را کسب کنیم در شرایطی که داشتیم شانه به شانه استقلال پیش می‌رفتیم برنامه‌ریزی غلط سازمان لیگ بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد در سپاهان می‌ماند یا خیر افزود: باید سعی کنیم با مدیریت باشگاه زمانی را برای انجام مذاکرات تعیین کنیم و تا جایی که امکانش باشد باید شرایط دو طرف به هم نزدیک باشد و پس از انجام مذاکرات چه بسا که توافقاتی نیز حاصل شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: پس از توافق در انجام مذاکرات نیز باید برنامه‌‌ریزی‌های خودمان برای فصل آینده را انجام دهیم.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول