اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

برنامه‌ریزی برای ورزش سرمایه‌گذاری فرهنگی اجتماعی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تأکید بر نقش ورزش در سلامت و شادابی جامعه گفت: برنامه‌ریزی در امر ورزش در واقع نوعی سرمایه‌گذاری اجتماعی و فرهنگی محسوب می‌شود.

برنامه‌ریزی برای ورزش سرمایه‌گذاری فرهنگی اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی و المپیاد ورزشی دانشجویان دختران دانشگاه‌های پیام‌نور در زنجان با اشاره به شهرت زنجان به شهر شور و شعور حسینی اظهار داشت: این شهرت نعمت بزرگی است که باید قدر دانسته شود.

وی به بیانات و توصیه‌های چند وقت اخیر مقام معظم رهبری در مورد لزوم خلق حماسه در سال‌جاری اشاره کرد و افزود: خلق حماسه سیاسی نیاز امروز کشور ما محسوب می‌شود.

*پیشتازی زنجان در خلق حماسه

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به پیشتازی استان زنجان در خلق حماسه طی سال‌های گذشته اشاره و تصریح کرد: اقتدار سیاسی در این استان به علت حضور مردم در صحنه همیشه قابل توجه بوده است.

وی با اشاره به حاکمیت مردم‌سالاری دینی در ایران امروز اضافه کرد: این نوع حاکمیت در جهان کنونی بی‌نظیر است.

احمدی به مشارکت 85 درصدی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری دور دهم اشاره کرد و گفت: ایران آماده برگزاری جشن در دوره قبلی بود که فتنه‌گران مانع شدند.

وی با بیان اینکه مردم خود پاسخ فتنه‌گران 88 را در 9 دی دادند، اضافه کرد: استان زنجان با مشارکت 92.5 درصدی در انتخابات ریاست جمهوری رکورددار محسوب می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به رکوردداری استان زنجان در ابعاد دیگر از جمله برگزاری همایش‌های پیاده‌روی و کسب بانشاط‌ترین استان تصریح کرد: حفظ این رکوردها از کسب آنها مشکل‌تر است.

وی با تقدیر از برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان ورزش استان زنجان افزود: اینگونه اقدامات باید استمرار یابد.

احمدی با تأکید بر نقش ورزش در سلامت و شادابی جامعه ادامه داد: برنامه‌ریزی در امر ورزش در واقع نوعی سرمایه‌گذاری اجتماعی و فرهنگی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری چندین همایش پیاده‌روی در سطح استان زنجان گفت: با بررسی نقاط ضعف و قوت این همایش‌ها برای همایش پیش رو برنامه‌ریزی بهتری انجام شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر همکاری همه ارگان‌ها در برگزاری همایش پیاده‌روی پیش‌رو تأکید کرد: حضور برخی ارگان‌ها از جمله آموزش و پرورش به گرم شدن همایش کمک شایان توجهی می‌کند.

*زمان برگزاری همایش پیاده‌روی بررسی مجدد می‌شود

وی بر لزوم بررسی زمان در نظر گرفته شده برای همایش پیاده‌روی یعنی دهم خردادماه با توجه به مناسبت‌های پیش‌رو تأکید کرد و گفت: زمان برگزاری این همایش بعد از بررسی اعلام می‌شود.

احمدی با اشاره به لزوم رعایت همه جوانب در برگزاری همایش پیاده‌روی تصریح کرد: همه کارها را با دقت و وسواس پیگیری کنید تا مبدأ یک اتفاق ناخواسته، کام برگزارکنندگان و مردم را تلخ کند.

انتهای پیام/73004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول