اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

لزوم برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش صادراتی در بوشهر

استانداربوشهر گفت: با برگزاری همایش صادراتی موافقم و باید این همایش‌ها خروجی لازم در جهت توسعه صادرات را داشته باشند.

لزوم برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش صادراتی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند بعد از ظهر امروز در نشست کارگروه صادرات غیر نفتی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای توانمندی و ظرفیت بسیار بالایی است و باید از این ظرفیت‌ها بهره لازم را ببریم.

وی افزود: در این نشست‌ها باید راهکارهای عملی ارائه شود و از مرحله تئوری گذر کنیم تا بتوانیم به رشد و توسعه پایدار برسیم.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: دولت مشوق‌های بسیار ارزشمندی در توسعه صادرات غیر نفتی در نظر گرفته و باید در استان در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.

حسنوند خواستار تعریف تمام ظرفیت‌های صادراتی استان در همه بخش‌ها شد و تصریح کرد: باید تمام ظرفیت‌های استان در بخش‌های کشاورزی و معدن و گردشگری و ... تعریف شود و از معاون برنامه‌ریزی می‌خواهیم در این مسیر پیش بینی های لازم را انجام دهد.

وی بر لزوم تعریف کشورهای هدف صادرات تاکید کرد و گفت: باید بررسی لازم را در ارتباط با شناسایی کشورهای هدف صادرات انجام دهیم تا شاهد رشد بیشتر صادرات غیر نفتی باشیم.

حسنوند بیان کرد: تاسیس دفاتر در کشورهای هدف صادرات با هماهنگی با برخی از کنسرسیوم‌ها و با هماهنگی با نمایندگی‌های ایران در این کشورها نیز امر مهمی است که باید مورد تاکید قرار گیرد.

استاندار بوشهر ابراز داشت: باید میزان صادرات در هر بخش به عنوان چشم‌انداز تعریف شود تا پیش‌بینی سال‌های آینده را داشته باشیم و میزان اشتغال و ارزآوری را توجیه کنیم.

حسنوند با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش صادراتی گفت: با برگزاری همایش موافقم و البته با نمایش موافق نیستم و باید این همایش‌ها خروجی لازم را داشته باشد و تنها به نشست و برخاست ختم نشود.

وی اضافه کرد: باید همه دست به دست هم دهیم و با تلاش بیشتر و موثرتر و با پیگیری لازم برای توسعه پایدار استان و پیشرفت در تمام بخش‌ها اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/66006/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول