اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال آینده پرقدرت‌تر ظاهر می‌شویم

احمدی: برنامه‌ریزی لیگ عادلانه بود ما هم بهانه نداشتیم/ رحیمی تنها بود

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: در صورتی‌که برنامه‌ریزی درستی برای رقابت‌های لیگ برتر انجام می‌شد ما هم بهانه نداشتیم.

احمدی: برنامه‌ریزی لیگ عادلانه بود ما هم بهانه نداشتیم/ رحیمی تنها بود

محمدعلی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: لیگ خوبی را در فصل جاری سپری کردیم، تیم‌های مدعی در آن زیاد بودند و همین که تعداد مدعیان زیاد بود کیفیت لیگ نیز بالا رفته بود.

وی تصریح کرد: اما کیفیت لیگ تاثیر چندانی روی انتخاب نفرات تیم ملی ندارد چراکه اگر به بازی‌های لیگ نگاه می‌شد بازی‌های بهتری را نیز از تیم ملی شاهد بودیم.

مدافع تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا لیگ با 16 تیم بهتر است یا 18 تیم ادامه داد: به اعتقاد من برگزاری لیگ با 16 تیم بهتر است چراکه هم کیفیت آن بالا می‌رود هم دیگر شاهد لیگ فرسایشی نیستیم و فکر می‌کنم احتیاجی نباشد لیگ را تا این اندازه طولانی کرد.

وی در ادامه به تیم استقلال اشاره کرد و افزود: این تیم از ابتدا هم مدعی قهرمانی بود و به همراه سپاهان دو تیمی بودند که برای قهرمانی می‌جنگیدند اما در صورتی‌که عدالت در زمان و نحوه اجرای بازی‌های دو تیم رعایت می‌شد و اینکارها را نمی‌کردند ما هم دیگر بهانه‌ای نداشتیم.

احمدی با بیان اینکه در بازی‌ها رودر رو در برابر تیم‌های مدعی موفق به شکستشان شدیم گفت: مقابل تیم‌های تراکتور، نفت تهران و فولاد به پیروزی دست پیدا کردیم و در بازی با استقلال نیز تا دقیقه 93 از این تیم پیش بودیم و در صورتی‌که گل به خودی نزده بودیم این تیم را نیز شکست داده بودیم.

مدافع تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه با سپاهان قرارداد دارم افزود: در فصل آینده نیز در این تیم خواهم بود و به طور حتم پرقدرت‌تر از سال جاری در لیگ شرکت می‌کنیم.

وی در ادامه به استعفای مدیرعامل باشگاه سپاهان اشاره کرد و افزود: امیدوارم رحیمی در سپاهان بماند، از وی هیچ حمایتی نمی‌شد و تنها مدیریت تیم بود که حامی رحیمی بود.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول