اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مؤسسه عسکریه:

سرمایه مردم باید برای رفاه حال خودشان هزینه شود

مدیرعامل مؤسسه مالی و اعتباری عسکریه گفت: سرمایه مردم در مؤسسه مالی اعتباری عسکریه است و این سرمایه باید برای رفاه حال همین مردم در زیرساخت‌ها و روساخت‌ها به کار گرفته شود.

سرمایه مردم باید برای رفاه حال خودشان هزینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سید امین جوادی ظهر امروز در آیین افتتاح طرح‌های مشارکتی شهرداری کرمان و مؤسسه مالی اعتباری عسکریه اظهار داشت: کار مؤسسه عسکریه بانکی است و در هر جای کشور که فرصت سرمایه‌گذاری باشد، حضور می‌یابیم.

وی بیان داشت: سرمایه مردم در مؤسسه مالی اعتباری عسکریه است و این سرمایه باید برای رفاه حال همین مردم در زیرساخت‌ها و روساخت‌ها به کار گرفته شود.

مدیرعامل مؤسسه مالی اعتباری عسکریه عنوان کرد: در بسیاری از مناطق کشور برای انجام سرمایه‌گذاری به بن‌بست خوردیم، اما زمانی که وارد کرمان شدیم، رئیس شورای شهر و شهردار کرمان به استقبال ما آمدند و با گرمی از ما پذیرایی کردند و با توجه به این برخورد متوجه شدم که این مسئولان دل بزرگی دارند و دلسوزانه کارها را دنبال می‌کنند و به همین علت برای سرمایه‌گذاری در کرمان مشتاق شدیم.

جوادی تصریح کرد: همه ما ایرانی هستیم و ایران سرای من است و باید در مناطق محتلف کشور خدماتی را ارائه دهیم و هموطنان خود را خوشحال کنیم.

وی با اشاره به اینکه شرکت توس امید امین مجری پروژه‌های مشارکتی شهرداری کرمان است، ابراز داشت: مؤسسه مالی و اعتباری عسکریه به عنوان سیستم مالی از پروژه‌ها پشتیبانی می‌کند تا پروژه‌ها به موقع به سامان برسد و مردم ایران و کرمان از این طرح‌ها بهره ببرند.

این سرمایه‌گذار بخش خصوصی بیان کرد: آرزو می‌کنم که در تمام شهرهای ایران اعضای شورای شهر و شهردارانی مانند مسئولان کرمان حضور داشته باشند و دلسوزانه طرح‌ها را دنبال کنند.

جوادی از فعالیت 26 ساله مؤسسه مالی اعتباری عسکریه خبر داد و گفت: این مؤسسه تاکنون سرمایه‌گذاری‌های مختلفی را انجام داده و فرصت‌های شغلی بسیاری را ایجاد کرده است.

وی اذعان داشت: مؤسسه مالی اعتباری عسکریه تا این لحظه یک ریال از داخل ایران برای سرمایه‌گذاری در خارج از کشور نبرده است و سرمایه‌گذاری در دیگر کشورها با پول همان کشورها انجام شده است.

انتهای پیام/80019/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول