اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان ورزش بسیج کشور خبر داد

اختصاص 70 درصد از سرمایه‌گذاری‌های سازمان ورزش به رشته‌های رزمی

رئیس سازمان ورزش بسیج کشور گفت: 70 درصد از سرمایه‌گذاری‌های سازمان ورزش بسیج به سمت رشته‌های رزمی سوق پیدا کرده است.

اختصاص 70 درصد از سرمایه‌گذاری‌های سازمان ورزش به رشته‌های رزمی

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، سردار کاظم یزدانی امروز در جمع ورزشکاران بسیجی در میناب با اشاره توانمندی‌های شهرستان میناب در بخش‌های مختلف ورزشی اظهار داشت: در برگزاری المپیادهای ورزشی شهرستانی و استانی در کشور که توسط بسیج برگزار می‌شود ورزشکاران مینابی به نمایندگی از هرمزگان توان بالای خود را به اثبات رسانده‌اند.

وی به کسب مقام‌های برتر ورزشکاران این شهرستان در رشته فوتسال اشاره کرد و گفت: میناب دارای پتاسیل و استعداد بالایی در ورزش است.

یزدانی نگاه سازمان ورزش بسیج کشور به میناب و ورزشکاران آن را نگاهی ویژه دانست و اظهار امیدواری کرد با همکاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان و تربیت بدنی سپاه استان جایگاه ورزشکاران میناب در کشور ارتقا یابد.

رئیس سازمان ورزش بسیج کشور در ادامه ضمن اشاره به بازدید خود از سد استقلال میناب اظهار داشت: میناب با برخورداری از این سد می‌تواند جایگاه ویژه‌ای در رشته شنا داشته باشد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح شیوه عملکرد سازمان ورزش بسیج بیان کرد: بیش از 70 درصد از سرمایه گذاری‌های ورزشی در این مجموعه در رشته‌های رزمی صورت می‌گیرد.ورزشکاران بسیجی در رشته‌های رزمی بیشتر از رشته‌های دیگر دارای رتبه هستند.

یزدانی از پیگیری طرح حضور کارشناسان سازمان ورزش بسیج و پیگیری ورزش در رشته‌های مختلف به صورت علمی در استان‌های کشور خبر داد و افزود: بر اساس این طرح طی مدت سه الی پنج سال زمینه حضور ورزشکاران نخبه در تیم‌های ملی فراهم می‌شود.

رئیس سازمان ورزش بسیج کشور همچنین اظهار داشت: این سازمان باید طی برنامه پنج ساله این 20 هزار ورزشکار در رشته‌های مختلف به جامعه ورزشی کشور تحویل دهد.

یزدانی به شرح وظیفه و استراتژی بسیج کشور پرداخت و گفت: طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری تحصیل، تهذیب و ورزش از مهمترین اموری است که جوانان کشور باید در این مسیر گام بگذارند.

انتهای پیام/88004/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول