اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌فرماندار سقز:

تسریع در ساخت فرودگاه سقز میل به سرمایه‌گذاری را افزایش می‌دهد

فرماندار سقز ‌تأسیس فرودگاه این شهرستان را مهم‌ترین زیرساخت سقز خواند و گفت: تسریع در ساخت فرودگاه میل به سرمایه‌گذاری در این شهرستان را افزایش می‌دهد.

تسریع در ساخت فرودگاه سقز میل به سرمایه‌گذاری را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، نادر فخری در دیدار با جمعی از معتمدان شهرستان سقز با تبریک سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، خواستار مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش و حضور پرشور و گسترده در انتخابات 24 خردادماه شد.

وی معتمدان شهر را یک ظرفیت فعال در عرصه اجتماعی برشمرد و اظهار امیدواری کرد که دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات و انتخاب افراد اصلح، شایسته، لایق، ‌دلسوز،‌ توانمند و امین می‌تواند فرآیند توسعه را تسریع بخشد.

فرماندار سقز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سالروز تشریف فرمایی به شهر سقز و اعلام اینکه مردم سقز مردمی شریف، ‌نجیب،‌ متدین و بافرهنگ هستند، افزود: شجاع،‌ دلاور، ‌وفادار و آزمون پس‌داده از دیگر القابی بود که معظم‌له به مردم سقز لقب دادند و فرمودند؛ من به خدمت‌کردن به چنین مردمی افتخار می‌کنم و از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

فخری مردم شهرستان سقز را سرمایه‌هایی گرانقدر دانست و مشورت گرفتن از این قشر را مایه افتخار دانست و افزود: توسعه موضوعی است که نیاز به مشارکت همگان دارد و بی‌شک با وجود حضور شما، توسعه زودتر و در زمان کمتری محقق خواهد شد.

ایشان سپس به تشریح فعالیت‌های انجام شده در سطح شهرستان پرداخت و گفت: کارهای زیادی در دست پیگیری است و امورات زیادی انجام گرفته است که باید برای جبران عقب‌ماندگی‌ها ‌به صورت شبانه‌روز و مضاعف کار کرد.

فخری با اشاره به نقش زیرساخت‌ها در توسعه شهرستان، ‌تأسیس فرودگاه را مهم‌ترین زیرساخت سقز عنوان کرد و گفت: تسریع در ساخت فرودگاه میل به سرمایه‌گذاری در شهرستان سقز را افزایش می‌دهد.

وی از گازرسانی به 69 روستای این شهرستان خبر داد و این موضوع را اقدامی بسیار ارزشمند و با اهمیت دانست.

فرماندار سقز تصریح کرد: آغاز بکار کنارگذر، ‌سد چراغ ویس (شهید صالحیان)، ارتقای بیمارستان امام خمینی (ره) از تخصصی به فوق‌تخصصی و پیگیری تأسیس مرکز دیالیز و ایجاد پد هلیکوپتر و اضافه‌ کردن 18 هزار مترزمین به بیمارستان امام خمینی (ره)‌ برای ساخت پانسیون برای پزشکان و ساخت پارکینگ، پیگیری راه‌اندازی دوباره بازارچه سیف و تسریع در آماده‌سازی راه مناسب دسترسی به آن، ‌فاضلاب سقز، ‌پارکینگ طبقاتی، ‌مجتمع تجاری مسکونی چم سقز، ‌طرح ساماندهی پایانه مسافربری‌، ساماندهی بازار سقز،‌ ساماندهی صنوف آلاینده، تشکیل شورای ورزش، ‌افتتاح خانه کشتی و ... را از جمله مواردی خواند که در دست اقدام و پیگیری است.

وی در پایان حمایت 100 میلیون تومانی شهرداری از تیم‌های ورزشی، پیگیری ایجاد دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی و پرستاری و مامایی، ‌پیگیری جدی ساخت ورزشگاه برای کارگران،‌ جذب 30 میلیارد تومان برای اشتغالزایی در حوزه کشاورزی‌، اقدام برای راه‌اندازی بورس اوراق بهادار برای تجمیع سرمایه‌ها و اشتغالزایی، پیگیری ساخت مجتمع پتروشیمی، ‌پیگیری راه‌آهن مراغه به سقز و اقدام در زمینه بهره‌برداری از هفت معدن طلا را از جمله موارد دیگری برشمرد که به جد دنبال می‌شود.

انتهای پیام/79010/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول