اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر انجمن صنایع چرم ایران مطرح کرد

لزوم نگاه انعطاف‌پذیر دولت برای حفظ سرمایه ایرانی در صنایع چرم

دبیر انجمن صنایع چرم ایران گفت: برای رسیدن به یک حالت مطلوب در صنایع چرم و تولیدات وابسته نیازمند نگاه انعطاف‌پذیر دولت برای حفظ سرمایه ایرانی هستیم.

لزوم نگاه انعطاف‌پذیر دولت برای حفظ سرمایه ایرانی در صنایع چرم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جهانگیر مجیدی امروز در جلسه‌ای با حضور مسئولان اتحادیه‌های کیف و کفش سراسر کشور در ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت کیف، کفش و صنایع وابسته مشهد، با اشاره به مطلوب نبودن اوضاع صنایع چرم کشور اظهار کرد: این موضوع در حال حاضر به یک نوع خودزنی در کشور تبدیل شده است.

وی افزود: برای حل این بحران و رسیدن به نقطه مطلوب باید مسئولان تعامل بیشتری با اتحادیه‌ها و تولیدکنندگان داشته باشند.

دبیر انجمن صنایع چرم ایران خاطرنشان کرد: برای حفظ این میراث و صنعت ملی، دولت باید با تسهیل‌کردن هرچه بیشتر مسیر، کمک بیشتری به این صنایع داشته باشد.

مجیدی با اعتراض به اینکه در کشور آنقدر بروکراسی زیاد است که اجازه حرکت نمی‌دهد، تصریح کرد: این یک هدف مقدس بوده و همه باید با کار کردن کنار یکدیگر طبق فرموده صریح مقام معظم رهبری در راستای حفظ سرمایه ایرانی و ملی بکوشیم.

وی یادآور شد: وقتی یک سرمایه‌گذار یا صنعتگر با تمام وجود در این راه قدم می‌گذارد یعنی با عشق این کار را آغاز کرده و تلاش می‌کند به ثمر برساند؛ بنابراین مسولان هرگز نباید با ایجاد سدهای غیر منطقی و غیر کارشناسانه این روند را کند کنند.

همچنین در ادامه این مراسم مدیرعامل توسعه خوشه کفش مشهد نیز اظهارداشت: ما هر ساله این چنین مراسم‌هایی را داریم و تصمیماتی هم گرفته می‌شود اما هیچکدام متاسفانه عملیاتی نمی‌شود.

محمدرضا تازیکی افزود: هم اکنون برای شکستن این بحران باید در کنار یکدیگر با اتحاد به سوی تخصص‌گرایی پیش رویم و بدون نیاز از ارگان خاصی آغازگر باشیم.

وی ادامه داد: وقتی به صورت شبکه‌ای و تخصصی پیش رویم موضوعی مانند برندسازی و افزایش کیفیت و در نهایت تولید بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/70005/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول