اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرمان:

سرمایه‌‌گذاران بخش خصوصی باید کرمان را بسازند

شهردار کرمان گفت: شهر کرمان را با منابع شهرداری نمی‌‌توان ساخت و بخش خصوصی باید وارد عرصه ساخت و ساز و سرمایه‌‌گذاری در کرمان شود.

سرمایه‌‌گذاران بخش خصوصی باید کرمان را بسازند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابوالقاسم سیف‌‌اللهی در آیین افتتاح مدرن‌‌ترین پایانه مسافربری جنوب‌‌شرق آدینه کرمان با تبریک میلاد امام علی (ع) فخر عالم کائنات و تشیع اظهار داشت: همزمانی افتتاح پایانه جدید کرمان با میلاد امام علی (ع) و سالروز آزادسازی خرمشهر را به فال نیک می‌‌گیریم و امیدوارم مردم کرمان بتوانند سال‌‌ها از این امکانات استفاده کنند.

وی با بیان اینکه شهر کرمان را با منابع شهرداری نمی‌‌توان ساخت، تصریح کرد: بخش خصوصی باید وارد عرصه ساخت و ساز و سرمایه‌‌گذاری در کرمان شود.

سیف‌‌اللهی از جلال‌‌مآب شهردار سابق کرمان و اعضای شورای اسلامی شهر کرمان در دور دوم به علت شناسایی برادران آدینه به عنوان سرمایه‌‌گذار بخش خصوصی قدردانی کرد و گفت: خانواده آدینه با نان حلال و زحمت در کرمان زندگی می‌‌کردند و با ساخت این پایانه، یادگاری ارزشمند را در دیار کریمان بر جا گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه در دوره اول شورای اسلامی شهر کرمان این موضوع مطرح شد که کرمان یک ترمینال در خور شأن ندارد، افزود: در دوره اول شورا زمین پایانه جدید کرمان آماده شد، اما منابع مالی دولتی تامین نشد تا اینکه سرمایه‌‌گذار بخش خصوصی وارد این پروژه شد.

این مسئول با بیان اینکه ترمینال جدید کرمان در جنوب‌‌شرق کشور بی‌‌نظیر است، اذعان کرد: ساختمان این ترمینال تداعی خوبی از کرمان را به دنبال دارد.

سیف‌‌اللهی افزود: طی دو ماه آینده پروژه‌‌های شهری بسیاری به بهره‌‌برداری می‌‌رسد و عملیات اجرایی برخی از طرح‌‌ها مانند تله‌‌کابین شهر کرمان، ساختمان جدید شهرداری و بازار مصالح ساختمانی آغاز می‌‌شود.

وی خاطر نشان کرد: طی یک ماه آینده مسافران از این پایانه سوار می‌‌شوند و به نقاط مختلف سفر می‌‌کنند.

انتهای پیام/80019/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول