اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس خبر داد

جذب 5 میلیارد تومان سرمایه داخلی و خارجی در سلماس

فرماندار سلماس گفت: سال گذشته توانسته‌ایم 5 میلیارد و 200 میلیون تومان سرمایه داخلی و خارجی از طریق سرمایه‌گذاران اقتصادی جذب کنیم.

جذب 5 میلیارد تومان سرمایه داخلی و خارجی در سلماس

مرتضی نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تا کنون توانسته ایم حدود 5 میلیارد و 200 میلیون تومان سرمایه داخلی و خارجی توسط فعالان اقتصادی جذب کنیم که در ایجاد اشتغال برای 900 نفر موثر بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به تحریم‌های اقتصادی و فشارهای مالی که بر کشور ما وارد می‌شود، فرمانداری سلماس توانسته سال گذشته به 94 درصد از تعهدات خود در زمینه‌های مختلف عمل کند.

وی با اشاره به مشکل بیکاری جوانان، افزود: آمار بیکاری در سلماس 14 درصد است که سال گذشته با همکاری 23 دستگاه اجرایی سلماس موفق شدیم برای 9 هزار و 279 نفر در این شهر شغل ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سهم شهرستان ما در ایجاد اشتغال 9 درصد کل استان بوده که با حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و صندوق حمایت از کشاورزی به ایجاد شغل برای 113 هزار نفر در سطح استان رسیده است.

نظری تصریح کرد: تعداد واحدهای تولیدی سلماس 41 واحد است که با افزایش این واحدهای تولیدی و صنعتی می‌توان برای مردم منطقه امنیت شغلی و اقتصادی بیشتری ایجاد کرد.

وی ادامه داد: با حمایت از شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی و تخصیص اعتبارات بانکی به واحدها، می‌توان با حل مشکلات مالی آن‌ها، میزان تولید و بهره‌برداری از این واحدهای اقتصادی را افزایش داد.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول