اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل گروه پیشگامان:

دولت اصرار به جذب سرمایه از طریق سرمایه‌گذار خارجی دارد

مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد با اشاره به قدرت کاری تعاونی‌ها گفت: دولت اصرار به جذب سرمایه از طریق سرمایه‌گذار خارجی دارد.

دولت اصرار به جذب سرمایه از طریق سرمایه‌گذار خارجی دارد

محمدرضا رضایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: دولت در حال حاضر اصرار دارد که از طریق سرمایه‌گذاری خارجی تامین نقدینگی کند و سرمایه‌گذاران خارجی حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: تعاونی‌ها بهترین سرمایه‌گذاران هستند و می‌توانند از طریق جمع‌آوری سرمایه‌های خرد بازار این نقدینگی را تامین کنند و در چرخه تولید و اقتصاد به کار بگیرند.

مدیرعامل گروه پیشگامان با بیان اینکه سرمایه‌گذار داخلی بهتر از سرمایه‌گذار خارجی کار می‌کند، عنوان کرد: دولت به طریقی سعی دارد تا سرمایه‌گذار خارجی را جذب کند، این در حالیست که سرمایه‌گذاران داخلی به خاطر تعلقی که به این مرز و بوم دارند و برای کشور تلاش می‌کنند، بهتر جواب می‌دهد.

وی ادامه داد: دولت به جای اینکه از خارجی‌ها برای سرمایه‌گذاری دعوت کند و سرمایه‌گذار خارجی هم برای آمدن به نوعی ناز کند و شاید اصلا نیاید بهتر است به سرمایه‌گذاران داخلی بها بدهد.

رضایی‌نژاد افزود: تعاونی‌ها با سیاست‌ و برنامه‌ریزی می‌توانند این نقدینگی را از طریق مردم و جمع‌آوری پول خرد سطح جامعه همین سرمایه را تامین کنند که البته تعاونی پیشگامان کویر یزد نمونه بزرگی در این عرصه است.

وی تصریح کرد: تعاونی پیشگامان توانسته از طریق سرمایه‌های خرد مردمی پروژه‌های بزرگی مثل فیبرنوری دریای آزاد، بندر خشک، اینترنت پرسرعت کشور و دیتای پرسرعت و صدها سرمایه‌گذاری بزرگ دیگر را رقم بزند.

مدیرعامل گروه پیشگامان توصیه کرد: دولت به جای اینکه دلار را از خارج کشور جذب کند و تضمین بدهد با یک سیاست تقویت تعاونی هزاران میلیارد سرمایه و نقدینگی را می تواند جذب کند.

وی این راهکار و اقدام دولت در راستای جذب سرمایه را اقدامی در زمینه تضعیف تعاونی‌ها دانست و بیان داشت: تعاونی‌ها توان رشد و توسعه اقتصادی کشور را دارند و فقط باید از تعاونی‌ها حمایت کرد.

به گزارش فارس، تعاونی پیشگامان، یکی از بزرگترین و موفق‌ترین تعاونی‌ها در منطقه شرق و جنوب کشور است و گستره فعالیت‌های آن هم‌اکنون سراسر کشور را پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/90004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول