اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گردشگری میراث فرهنگی قزوین خبر داد

معرفی 8 سرمایه‌گذار گردشگری برای دریافت تسهیلات به سازمان مرکزی

معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: هشت پروژه سرمایه‌گذاری این استان در بخش گردشگری برای دریافت یارانه‌ سود و کارمزد تسهیلات بانکی به سازمان مرکزی معرفی شدند.

معرفی 8 سرمایه‌گذار گردشگری برای دریافت تسهیلات به سازمان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، نادر محمدی اظهار داشت: هشت پروژه سرمایه‌گذاری استان قزوین در بخش گردشگری که از تسهیلات بانکی برای احداث پروژه‌ بهره‌مند شده‌اند، برای دریافت یارانه‌ سود و کارمزد تسهیلات بانکی به سازمان مرکزی در تهران معرفی شدند.

وی افزود: با تصویب هیئت وزیران دفتر تسهیلات و تأمین منابع معاونت سرمایه‌گذاری سازمان شیوه‌نامه پرداخت یارانه‌ سود و کارمزد تسهیلات بانکی برای پروژه‌های سرمایه‌گذاری را تدوین و به همه ادارات استانی ابلاغ کرد.

محمدی با اشاره به روند اجرایی این مصوبه افزود: در راستای عملی کردن این مصوبه در استان به هشت سرمایه‌گذار در بخش گردشگری شامل مجتمع‌های خدماتی‌، رفاهی بین‌راهی، هتل، سفره‌خانه سنتی که بخشی در مرحله بهره‌برداری و برخی نیز در مرحله اجرای عملیات ساختمانی با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد بود را برای بهره‌برداری از این مصوبه به سازمان مرکزی معرفی کردند تا از این تسهیلات استفاده کنند.

وی ادامه داد: مطابق با این شیوه‌نامه، همه پروژه‌های سرمایه‌گذاری که از سازمان میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری مجوز ایجاد، اصلاح و یا تشکیل پروژه سرمایه‌گذاری دریافت کرده و با معرفی این سازمان به بانک‌های عامل از تسهیلات بانکی برای احداث و یا تکمیل پروژه استفاده کرده‌اند، می‌توانند از تسهیلات اعطای یارانه سود و کارمزد تسهیلات بانکی نیز بهره‌مند شوند.

محمدی یادآور شد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین با همکاری سرمایه‌گذاران نسبت به تشکیل پرونده و معرفی هشت پروژه به سازمان مرکزی اقدام کرده که در صورت احراز شرایط، با رعایت ضوابط و مقررات از این تسهیلات بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول