اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت الاسلام بحرانی:

آیین 14 و 15 خرداد با شکوه هر چه تمامتر برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: برنامه‌های سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین 15خرداد امسال با شکوه هر چه تمامتر برگزار می‌شود.

آیین 14 و 15 خرداد با شکوه هر چه تمامتر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام  سلمان بحرانی ظهر امروز در نشستی با نمایندگان دستگاه‌های اجرایی گفت: 14 خرداد یادآور ارتحال شخصیتی والامقام، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و امید محرومان و مستضعفانی است که با رحلت خود دل همه مسلمانان و آزادگان جهان را به درد آورد.

وی با بیان اینکه امام راحل جایگاه خاصی در دل محرومان و مسلمانان جهان دارد، تاکید کرد: امام به دلیل اینکه جهان را متحول کرد در تاریخ جاودانه و ماندگار بوده و بعد از ائمه اطهار (ع) جهان چنین شخصیتی به خود ندیده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تدبیر، علم، عقل، ساده زیستی، درایت، سیاست و هدایت‌گری امام راحل را الگو و اسوه دانست و افزود: 14 خرداد سالروز ارتحال امام راحل برای همیشه در تاریخ ماندگار و جاودانه است.

بحرانی، 15 خرداد را زیربنای پیروزی انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: در این روز شاهد به خاک و خون کشیدن مردم و روحانیون در اقصی نقاط کشور بودیم و به فرمان امام 15 خرداد باید همیشه عزای عمومی باشد و این روز همیشه در تاریخ جاودانه خواهد ماند.

وی بر برپایی مراسم‌های 14 و 15 خرداد در جای جای استان تاکید کرد و افزود: این مراسم‌ها باید هر چه باشکوه‌تر با حضور امت مسلمان با برپایی مراسم عزاداری و سخنرانی علما برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزاری نمایشگاه کتاب، عکس و پوستر، برگزاری مسابقه فرهنگی هنری،عزاداری سنتی، تهیه بروشور، برپایی شب شروه، ایستگاه صلواتی و سیاه‌پوش کردن معابر و میادین شهرهای استان را از جمله برنامه‌های 14 و 15 خرداد اعلام کرد.

انتهای پیام/66006/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول