اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد

ممنوعیت تبلیغات کاندیداها در مراسم قیام 15 خرداد / برخورد قضایی با متخلفان

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: تبلیغات انتخاباتی در مراسم قیام 15 خرداد و سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ممنوع است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

ممنوعیت تبلیغات کاندیداها در مراسم قیام 15 خرداد / برخورد قضایی با متخلفان

حجت‌الاسلام سعید جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: امسال مراسم سالروز ارتحال امام (ره) و قیام 15 خرداد با دو ویژگی خاص نسبت به سال‌های گذشته برگزار می‌شوند که یکی به‌مناسبت پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد و دیگری برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل پیش از برگزاری انتخابات است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به هیچ عنوان در مسائل سیاسی و جناح بندی‌ها دخالت نمی‌کند، ولی پرداختن به سیاست‌های کلی نظام و انقلاب اسلامی از اهداف اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور است.

وی اضافه کرد: یکی از مصوباتی که در استانداری خوزستان در این زمینه به تصویب رسیده، تشویق عموم مردم برای حضور حماسی و پرشور در انتخابات است.

*سخنران‌ها به هیچ دسته یا گروهی وابستگی ندارند

جعفری گفت: کاندیدا‌ها و حامیان آنها چه برای ریاست جمهوری چه برای انتخابات شورا‌ها، باید بدانند که در مراسم ویژه سالروز ارتحال امام(ره) و قیام 15 خرداد، هرگز به توزیع اقلام تبلیغاتی نپردازند در غیر این صورت با آن‌ها برخورد جدی و قضایی می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: سعی شده است که سخنران‌هایی برای این مراسم‌ها انتخاب شوند که به هیچ دسته یا گروهی وابستگی نداشته باشند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: امسال 15 خرداد با شهادت امام موسی کاظم (ع) همزمان شده است، پیشنهاد می‌شود حرکت دسته‌جات عزا و تکیه‌ها؛ (از آنجایی که آغاز قیام 15 خرداد از حوزه علمیه بوده است) به سوی حوزه علمیه و پس از آن مسجد اعظم باشد.

وی بیان کرد: در مسجد اعظم نیز یک مراسم باشکوه برگزار می‌کنیم که تا آخر هفته به تصویب اعلام خواهیم رساند.

انتهای پیام/72001/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول