اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران:

قیام 15 خرداد متعلق به کل کشور است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: حادثه 15 خرداد متعلق به کل کشور است و همه مسئولان باید در جهت شناساندن فرهنگ 15 خرداد به نسل جوان تلاش دوچندان کنند.

قیام 15 خرداد متعلق به کل کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در همایش رؤسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران طی سخنانی با اشاره به نزدیکی پنجاهمین سالگرد قیام تاریخی 15 خرداد و بیست و چهارمین سالگرد عروج ملکوتی امام راحل اظهار داشت: 15 خرداد استثنایی‌ترین مناسبتی است که حضرت امام خمینی (ره) بر آن تأکید داشته‌اند؛ امام راحل تنها حادثه ایام انقلاب را که با عاشورا مقایسه کرده‌اند، قیام 15 خرداد است و در واقع امام همیشه یادآور می‌شدند که نباید مردم از گرامیداشت عاشورا و قیام 15 خرداد غفلت کنند.

نصرت‌الله لطفی ضمن درخواست از تمامی رؤسای شورای هماهنگی جهت گرامیداشت این دو مناسبت مهم بیان داشت: پنجاهمین سالگرد قیام تاریخی 15 خرداد فرصت مناسبی است تا ضرورت‌ها و بایدهای قیام تاریخی 15 خرداد را تبیین کنیم.

وی به تبیین مسائل جاری کشور به‌ویژه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا پرداخت و خاطرنشان کرد: باید از تمام مناسبت‌ها به‌ویژه 14 و 15 خرداد که متولی اصلی آن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، استفاده کنیم و در خلق حماسه سیاسی به وظیفه خود عمل کنیم، بنابراین شورای هماهنگی وظیفه دارد در تحقق حماسه سیاسی انتخابات تمام تلاش خود را به کار گیرد.

در ادامه این جلسه، رؤسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پاکدشت، دماوند، رباط کریم، اسلامشهر، شهریار و ورامین به صورت جداگانه به تشریح روند فعالیت و اقدامات خود پرداختند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران در سخنانی به تشریح فعالیت دفاتر شورا در سطح استان تهران پرداخت. 

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی با اشاره به در پیش بودن سالگرد قیام 15 خرداد و ارتحال امام راحل از تمامی مسئولان دفاتر خواست تا با فعال کردن ستادهای 14 و 15 خرداد، پنجاهمین سالگرد قیام تاریخی 15 خرداد را با شور و شکوه بیشتری برگزار کنند.

وی تصریح کرد: حادثه 15 خرداد متعلق به کل کشور است و همه مسئولان باید در جهت شناساندن فرهنگ 15 خرداد به نسل جوان تلاش دوچندان کنند.

این گزارش حاکی است؛ حجت‌الاسلام والمسلمین، سالمی امام جمعه شهریار و حجت‌الاسلام والمسلمین مروج، امام جمعه شهر اندیشه طی سخنانی از فعالیت‌های صورت گرفته در این نهاد مقدس تجلیل کرده و از دست‌اندرکاران نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قدردانی کردند.

انتهای پیام/2462/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول