اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد زیرکوه:

خیر کویتی 21 میلیون تومان به حساب ایتام زیرکوه واریز کرد

مدیر کمیته امداد زیرکوه با بیان اینکه خیر کویتی حمایت 25 یتیم زیرکوه را در سال جاری عهده‌دار شده، گفت: این خیر کویتی 21 میلیون تومان نیز به حساب اکرام و ایتام زیرکوه واریز کرد.

خیر کویتی 21 میلیون تومان به حساب ایتام زیرکوه واریز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیر کمیته امداد امام خمینی زیرکوه امروز صبح در جمع حامیان ایتام و اکرام زیرکوه اظهار داشت: محبت و نیکی به یتیمان، یکی از راه‌های اکرام به آنها است چنانکه حضرت علی‌(ع) به قدری به یتیمان نیکی و محبت می‌کرد که کودکان دیگر می‌گفتند ای کاش ما هم پدر نداشتیم تا این چنین مورد لطف حضرت قرار می‌گرفتیم.

وی ادامه داد: در راستای تداوم فعالیت‌های حمایتی امداد از ایتام، یک حامی کویتی که حمایت 50 نفر از یتیمان زیر پوشش این نهاد را بر عهده داشته، حمایت 25 یتیم دیگر را نیز عهده‌دار شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی زیرکوه اضافه کرد: همچنین این حامی سرانه ماهانه ایتام از 15 هزار تومان را به 25 هزار تومان افزایش داده است.

مظاهری‌فر خاطر نشان کرد: این حامی کویتی بیش از 21 میلیون تومان به حساب اکرام و ایتام این نهاد واریز کرده است.

این مسئول یادآور شد: همچنین این خیر کویتی در سال گذشته علاوه بر خدمات نقدی و غیر نقدی به ایتام شهرستان زیرکوه بیش از 31 میلیون تومان نیز مساعدت کرده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی زیرکوه اذعان داشت: در حال حاضر تعداد 462 حامی عهده‌‌دار حمایت از 270 نفر یتیم این شهرستان هستند.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته حامیان 149 میلیون تومان به ایتام زیرکوه مساعدت کرده‌اند، متذکر شد: از این مقدار 106 میلیون تومان به صورت نقدی و 43 میلیون تومان به صورت کالا و خدمات مساعدت شده که نسبت به سال 90 حدود 50 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/69008/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول