اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد زیرکوه خبر داد

کمک 85 میلیون تومانی حامیان به ایتام زیرکوه

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام‌خمینی (ره) زیرکوه گفت: طی 9 ماه سال‌جاری، حامیان به ایتام زیرکوه بیش از 85 میلیون تومان کمک کردند.

کمک 85 میلیون تومانی حامیان به ایتام زیرکوه

خداداد مظاهری‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با زکات اموال اظهار داشت: زکات از واجبات مالی و عبادی اسلام است که در منابع دینی هم‌ردیف نماز و جهاد قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با دادن زکات بیشتر کمبودهای اقتصادی، فاصله طبقاتی و نیازهای نیازمندان در جامعه برطرف و عدالت اجتماعی در جامعه برقرار می‌شود.

 

 

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی (ره) زیرکوه با بیان این‌که زکات مال، سبب بیمه شدن ثروت می‌شود، افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 80 میلیون تومان زکات اعم از واجب و مستحبی در زیرکوه جمع‌آوری شده است.

مظاهری‌فر تصریح کرد: بخش عمده‌ای از زکات جمع‌آوری شده صرف پروژه‌های عمرانی در روستاها می‌شود.

494 حامی ایتام زیرکوه را حمایت می‌کنند

وی با بیان این‌که توجه به ایتام و گسترش سیره عملی حضرت‌علی (ع) از مهم‌ترین هدف‌های کمیته امداد امام‌خمینی (ره) است، تصریح کرد: 283 یتیم زیر پوشش کمیته امداد امام‌خمینی (ره) زیرکوه قرار دارند که 494 حامی از آن‌ها حمایت می‌کنند.

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی (ره) زیرکوه با اشاره به این‌که ایتام بدون حامی زیر 18 سال در این شهرستان نداریم، ادامه داد: تعداد حامیان جذب شده در سال‌جاری 86 نفر بودند.

 

 

مظاهری‌فر در ارتباط با مساعدت حامیان به ایتام تصریح کرد: طی 9 ماه سال‌جاری حامیان به فرزندان معنوی خود بیش از 85 میلیون تومان مساعدت کردند.

ثبت‌نام 518 متقاضی تسهیلات اشتغال در سایت امداد

وی از ثبت‌نام 518 متقاضی تسهیلات اشتغال در سایت کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) شهرستان زیرکوه خبر داد و گفت: این تسهیلات ویژه روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت است.

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی (ره) زیرکوه میزان طرح‌های مشاغل خانگی و خود اشتغالی معرفی شده به بانک از ابتدای سال‌جاری را به ترتیب 65 و 27 مورد اعلام کرد.

انتهای‌پیام/69008/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول