اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد زیرکوه:

حامیان کویتی سرپرستی 50 یتیم زیرکوه را برعهده گرفتند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) زیرکوه گفت: دو حامی کویتی در سفری به زیرکوه سرپرستی 50 یتیم تحت حمایت این نهاد را عهده‌دار شدند.

حامیان کویتی سرپرستی 50 یتیم زیرکوه را برعهده گرفتند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی، خداداد مظاهری‌فر اظهار داشت: دو حامی کویتی در سفر به زیرکوه سرپرستی 50 یتیم تحت حمایت این نهاد را بر عهده گرفتند و از ابتدای خرداد ماه سال جاری تاکنون مبلغ 45 میلیون ریال به ایتام تحت حمایت اهدا کردند.
وی افزود: این دو خیر کویتی در سفر به شهر زیرکوه مبلغ 113 میلیون ریال برای خرید وسایل گرمایشی در بین ایتام و خانواده‌های تحت حمایت و اطعام عزاداران در عاشورای حسینی کمک کردند.
همچنین از سوی کانون شهید آوینی منطقه دو بیرجند کارگاه آموزشی عاشورا و جوانان برگزار شد.
این کارگاه آموزشی با حضور 180 نفر از جوانان و نوجوانان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه دو بیرجند در محل سالن گلبانگ بیرجند برگزار شد.
یکی از روحانیون حوزه علمیه قم در این کارگاه آموزشی به ویژگی‌های جوانان عاشورایی در سال 60 هجری از جمله ایمان راسخ، داشتن بصیرت و آگاهی، وفاداری و عهد به پیمان، ادب داشتن، پایبند بودن به ارزش‌های دینی و اسلامی، آزادگی و آزاد مرد بودن و ایثار و شهادت طلبی اشاره کرد.
حجت‌الاسلام و المسلمین علی فرازی‌نیا خاطرنشان کرد: جوانان امروز نباید با وجود تبلیغات مسموم کسانی که علیه شیعه کار می‌کنند، زمینه کاستن از ایمان راسخ نسبت به ائمه معصومین را به وجود آورند.
 وی بهترین حکومت و دوران را زمان ظهور امام زمان(عج) عنوان کرد و افزود: ما باید زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) باشیم و برای فراهم شدن زمینه ظهور تلاش کنیم.
این استاد حوزه افزود: امام حسین(ع) در سخنان خود اهداف قیام عاشورا را احیای سنت رسول خدا(ص)، اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه برشمرد.
در پایان این کارگاه آموزشی از نفرات برتر مسابقه درس‌هایی از نهضت عاشورا تجلیل شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول