اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پیام صنعت آمل:

پیام صنعت استحقاق صعود به دسته 2 فوتبال کشور را داشت

سرپرست تیم فوتبال پیام صنعت آمل گفت: در دهمین هفته و دیدار پایانی مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور تیم‌مان توانست با پیروزی مقابل پارس چالوس به لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کند و مستحق این مهم بود.

پیام صنعت استحقاق صعود به دسته 2 فوتبال کشور را داشت

میثم یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: در دهمین هفته و دیدار پایانی مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور تیم فوتبال پیام صنعت آمل که توسط بخش خصوصی اداره می‌شود توانست با پیروزی دو بر یک مقابل پارس چالوس به لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کند.

وی با اعلام اینکه با تلاش شبانه‌روزی هیئت مدیره، مدیر عامل، عوامل، کادر فنی، بازیکنان و حمایت هواداران واقعا مستحق صعود بودیم، تصریح کرد: لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور امسال با حضور 72 تیم در 9 گروه دنبال شد که پیام صنعت با درخشش کادر فنی و بازیکنان خود در مرحله نخست رقابت‌ها بدون شکست راهی مرحله دوم شد و در پایان این مسابقات تنها طعم یک شکست را چشید و به نوعی تیم شگفتی‌ساز لقب گرفت.

یوسفی با اعلام اینکه در پایان دور نخست 18 تیم به مرحله بعد صعود کردند که رقابت‌ها در سه گروه از سر گرفته شد، گفت: گل نخست دیدار حساس دیشب مقابل چالوس که در ورزشگاه شهدای هفت تیر پیگیری شد را میثاق اسماعیل‌پور از پیام صنعت در دقیقه 31 وارد دروازه حریف کرد و در مقابل احمد تقی‌زاده از تیم میزبان پارس چالوس در دقیقه 45 کار را به تساوی کشاند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم این دیدار شاگردان حسین ولی‌نژاد در صنعت بر حریف برتری داشتند و در پایان این برتری با گل دقیقه 54 مهدی خلیلی به اثبات رسید تا آمل در فوتبال نیز در سطح کشوری دارای نماینده مقتدر و قدرتمند باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه پیام صنعت در مرحله نخست به عنوان صدرنشین به دور دوم صعود کرده بود، ادامه داد: با کسب 21 امتیاز در مرحله دوم نیز توانستیم به عنوان تیم نخست گروه سوم به لیگ دسته دوم کشور صعود کرده و جشن صعود برپا کنیم.

یوسفی یادآور شد: پس از کسب این پیروزی ارزشمند توسط پیام صنعت مردم آمل نیز در میدان اصلی شهر جشن صعود گرفتند و با پخش شربت و شیرینی شادی و سرور خود را نشان دادند.

وی در پایان با اشاره به ناتمام بودن ورزشکار اصلی آمل ابراز داشت: با صعود پیام صنعت به لیگ دسته دو فوتبال کشور وظیفه سنگین مسئولان ورزشی این شهر در مقابل تکمیل و تجهیز استادیوم شهید چمران تنها استادیوم بزرگ آمل که بیش از پنج سال است که کار ساخت و تکمیل آن به وقفه کشیده است سنگین‌تر از گذشته می‌شود.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول