اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سالگرد ارتحال امام

رکابزنان اردبیلی مسیر اردبیل تا حرم امام را رکاب می‌زنند

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در آستانه سالروز عروج ملکوتی امام راحل رکابزنان استان اردبیل مسیر اردبیل تا حرم امام را عاشقانه و از سر اخلاص و نشان دادن عشق و ارادت خود به امام راحل رکاب می‌زنند.

رکابزنان اردبیلی مسیر اردبیل تا حرم امام را رکاب می‌زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های مناسبتی خردادماه در اردبیل با بیان اینکه در آستانه سالروز عروج ملکوتی امام راحل رکابزنان استان اردبیل مسیر اردبیل تا حرم امام را عاشقانه و از سر اخلاص و نشان دادن عشق و ارادت خود به امام راحل رکاب می‌زنند، اظهار داشت: رکابزنان حرکت خود را 11 خردادماه از اردبیل آغاز می‌کنند و با حضور در حرم امام در 14 خرداد و شرکت در آیین سالگرد آن یار سفر کرده عشق و علاقه خود را به مرام و اندیشه امام بار دیگر نشان می‌دهند.

وی تعداد رکابزنان را 15 نفر اعلام کرد و افزود: این دوچرخه‌سواران در مراسمی از محل استادیوم تختی اردبیل به طرف مرقد مطهر امام حرکت کرده و مسیر هزاران کیلومتری را با عشقی وصف‌ناپذیر و علاقه‌ای خالصانه رکاب می‌زنند.

پازاج هدف از برگزاری این برنامه نمادین را تجدید میثاق با بنیان‌گذار کبیر انقلاب و ترویج فرهنگ ارزشمند دوچرخه‌سواری به عنوان ورزش سلامت جامعه یاد کرد و ادامه داد: دوچرخه‌سواری امروز از رشته‌های پرتحرک ورزشی است که می‌تواند در عرصه‌های مختلف زمینه یک تحول واقعی را به وجود آورد.

این مسئول در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در مناسبت‌های پیش رو شاهد برگزاری برنامه‌های متنوع ورزشی در سطح استان می‌باشیم، تصریح کرد: در گرامیداشت سوم خرداد همایش پیاده‌روی بزرگ و همچنین مسابقات مختلف فوتسال، والیبال و ورزش‌های رزمی در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان از این فضا بهره می‌برند.

وی از افتتاح استخر و سالن روستایی در گرامیداشت سوم خرداد خبر داد و خاطرنشان کرد: استخر شهر جعفرآباد و همچنین سالن روستایی منطقه خلخال در گرامیداشت سوم خرداد به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین از برگزاری اولین المپیاد ورزشی نونهالان و نوجوانان خبر داد و اضافه کرد: با توجه به اینکه استان اردبیل در یک سال گذشته بالغ بر 59 عنوان آسیایی، جهانی و بین‌المللی کسب کرده، ضرورت دارد با توان مضاعف در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی سال آینده حضوری مؤثر داشته باشد.

پازاج در ادامه سخنان خود بیان کرد: ما علاوه بر ورزش قهرمانی که برنامه‌های مختلفی را در آن اجرا می‌کنیم در ورزش همگانی 410 برنامه در سال گذشته و 200 برنامه در ورزش روستایی و عشایری برگزار کرده و به زودی 24 پروژه ورزشی را در مناطق عمدتاً روستایی افتتاح می‌کنیم.

انتهای پیام/62004/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول