اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا چین

رکابزنان همدان به اردوی تیم ملی کوهستان دعوت شدند

رییس هیئت دوچرخه‌سواری همدان گفت: نخستین مرحله از اردوی تیم ملی کوهستان به منظور حضور در رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیای چین برگزار می‌شود که سه رکابزن همدانی به این اردو دعوت شدند.

رکابزنان همدان به اردوی تیم ملی کوهستان دعوت شدند

علیرضا شمسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره دعوت از دوچرخه‌سواران همدان به اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری اظهار داشت: در سال 92 درخشش دوچرخه‌سواران همدانی باز هم ادامه پیدا کرد و در مسابقاتی که تا به این زمان برگزار شده توانسته‌ایم مدال‌های و رتبه‌های بسیار خوبی را کسب کنیم.

وی افزود: نخستین مرحله از اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران در رشته کوهستان از 10 اردیبهشت با پذیرش نفرات دعوت شده زیر نظر آرش امیدفر به عنوان مربی در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده که بنا بر اعلام کادر فنی تیم ملی، پارک‌های چیتگر و سرخه حصار به عنوان مکان تمرین رکابزنان در نظر گرفته شده است.

رییس هیئت دوچرخه‌سواری همدان با اشاره به اسامی دعوت شده از همدان به اردوی تیم ملی به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: در رده سنی جوانان و در ماده کراس کانتری امین‌الله ناروئی و محمدرضا فصیحی از تیم مقاومت همدان و در ماده دانهیل مجید کوزه‌گر نیز از تیم مقاومت همدان به این اردو دعوت شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته نفرات بسیار زیادی را به اردوهای تیم ملی اعزام کردیم که این برای دوچرخه‌سواری استان همدان یک افتخار بزرگ است.

شمسی‌پور با اشاره به مراسم تجلیل از هیئت‌های برتر کشور بیان کرد: در این مراسم 9 کاپ کسب شده ما در طول سال گذشته به ما اهدا شد همچنین همدان به عنوان دومین استان دوچرخه‌سواری ایران تقدیر و تجلیل شد.

وی تأکید کرد: در سال 91 همدان در این رشته ورزشی بیش از 30 مدال کسب کرده بود.

شمسی‌پور در پاسخ به ورزشکاران سازمان یافته شده سال 91 گفت: ما در سال گذشته  301 آمار بیمه شده داشتیم که 73 نفر آن دختر و بقیه پسر بودند.

وی تأکید کرد: اگر به آمار غیر بیمه شده اشاره کنیم ما بیش از 3 هزار دوچرخه‌سوار در سطح استان داریم که به صورت آماتور و نیمه حرفه‌ای اقدام به دوچرخه‌سواری می‌کنند.

گفتنی است؛ مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا 2013 در رشته کوهستان از 21 اردیبهشت ماه به مدت دو روز به میزبانی چین برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/89018/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول